וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אין משחקים אצל קובי, הוא לא רוצה להפסיד שום משחק עד סוף העונה"

גם במשחק חסר חשיבות וב-10 שחקנים האדומים חזרו מפיגור ל-1:1 מול חדרה. גורם במועדון: "כל מי שנראה לקובי חסר מוטיבציה לא יהיה בסגל". התלבטות לגבי הירש ופרנסמן, פירס וצעירי מועמדים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם עד עכשיו תהיתם מה עושה קובי רפואה בהפועל תל אביב, הגיעה אתמול (שלישי) מחצית המשחק מול הפועל חדרה (1:1) וסיפרה את הסיפור של המאמן האדום העונה וההצלחה שלו במועדון. ללא אדי גוטליב שהורחק, ופיגור של שער, רפואה נראה עצבני, אפילו רותח על שחקניו. "הם רוצים יותר ממכם", גער בהם. "זה לא יכול לקרות בהפועל תל אביב וזה לא יכול לקרות אצלי, מבינים?" מאותו הרגע המשחק בין מוליכת הטבלה בליגה הלאומית ולסגניתה התהפך לחלוטין ובמחצית השנייה, למרות שהאדומים היו בעשרה שחקנים, הפועל תל אביב השתלטה על המשחק. "אי אפשר לשחק משחקים אצל קובי", אמר אחד השחקנים אמש. "הוא לא רוצה להפסיד שום משחק עד סוף העונה, וכנראה ככה זה יהיה. חוץ מזה, יש פה הרבה מאוד שחקנים שרוצים להוכיח שהם מתאימים להמשיך בהפועל גם בעונה הבאה".

עוד בנושא:

בעשרה שחקנים: הפועל תל אביב חזרה מפיגור ל-1:1 מול חדרה
מו אלאך שוקל מחדש את שחרור קאיו ממכבי חיפה

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש עם שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה. שלומי גבאי
לא בטוח שיישאר. שחר הירש/שלומי גבאי

אז אם עד עכשיו המבחן של האדומים היה קשור בעיקר לעליית ליגה, כרגע מה שמעסיק אותה זה לסיים את העונה הזאת בטעם מתוק, כזה שישפיע על ההכנות לעונה הבאה. "העובדה שמוטי ברשצקי לא היה בסגל, זה חלק ממה שקובי רוצה להראות לשחקנים. כל שחקן שייראה לו עייף או חסר מוטיבציה קצת, יהיה מחוץ לסגל. ככה הוא מעיר אותם", טען גורם במועדון "יש פה מספיק שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם".

מעבר לתוצאות, למעשה רפואה נותן למספר שחקנים הזדמנות עד תום העונה כדי להוכיח את עצמם ולא, כבר בקיץ הם או יושאלו או יעזבו את הקבוצה. סימן השאלה הגדול ביותר בקבוצה הוא שחר הירש. מצד אחד, הירש ככל הנראה יסיים כמלך השערים של הפועל בליגה הלאומית, אך ברוב שלבי העונה לא ממש הוכיח כי הוא יכול להיות פקטור משמעותי בליגת העל. אתמול, אחרי שיצא מהמגרש בגלל מתיחה ברגלו, אמר: "אני חייב להיות בריא. יש לי מה להוכיח עד תום העונה". בתחושה הזאת גם נמצאים לא מעט שחקנים בקבוצה. נוסף על הירש, גם לרפואה יש עדיין התלבטות לגבי המגן השמאלי הבלגי,מרווין פרסמן. הבלגי אומנם משתפר ממשחק למשחק, אך עדיין בהפועל תל אביב לא יודעים להגיד בפה מלא אם האופציה עליו תמומש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. שלומי גבאי
מריץ כבר שחקנים לעונה הבאה. קובי רפואה/שלומי גבאי

כמובן שלצד המשחקים, במועדון האדום כבר עובדים על העונה הבאה. אם בתחילת בהשבוע פתחה הקבוצה את מכירת המנויים לעונה הבאה, רפואה מנסה כבר בימים אלה לחזק את הסגל שלו. המטרה הראשונית של המאמן היא להביא קשר אחורי זר וקשר כנף ימני. עדיין אין מועמדים סופיים בהפועל לעניין זה, אולם שניים ששמם עדיין עולה הם שחקנים ששיחקו תחת המאמן במכבי פתח תקוה.
אחד מהם הוא רומאריו פירס. הקשר האחורי של המלאבסים מבוקש בהפועל תל אביב, אך שם ימתינו לראות אם הוא סוגר את תנאיו במכבי פתח תקוה עימה כבר ערך פגישה בנושא. אם בין הצדדים יהיה פיצוץ במשא ומתן, הפועל תל אביב תכנס לתמונה ותנסה להחתימו. כמו כן, גם שמו של לירוי צעירי עלה אצל האדומים, והוא נמצא באותו סטטוס כמו פירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully