וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין סיכם לעונה נוספת בהפועל ת"א: "לא היה לי ספק שאשאר"

הקפטן, שלא שותף במשחקים האחרונים בשל מחלוקת על חוזהו, נפגש עם נציגי ההנהלה וישחק במועדון האדום גם בעונה הבאה: "היו עליות ומורדות במו"מ אך הכול מאחוריי, מודה לקהל על התמיכה"

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך להיות אדום. ידין/ברני ארדוב

קפטן הפועל תל אביב אביחי ידין סיכם היום (רביעי) לעונה נוספת במועדון. כזכור, בשבועיים האחרונים בין ידין לבין האדומים היו לא מעט מתחים. הקפטן אף רמז כי לא שותף במשחקים האחרונים בשל חוזהו המתחדש אוטומטית אם ישחק במדי האדומים כשישים אחוזים מהמשחקים. בשני המחזורים האחרונים ידין לא שותף בגלל אותה טענה ונראה היה כי בין הקשר להנהלה יש כעסים רבים.

עם זאת, במשך התקופה האחרונה הצדדים נפגשו מספר פעמים כדי לסיים את המשא ומתן שכאמור הסתיים סופית וידין סיכם על חוזה לעונה נוספת במועדון. ההערכה היא כי ידין ויתר על חלק מדרישותיו הכספיות כדי להישאר במועדון. הקפטן יחזור להרכב כבר במחזור האחרון מול אחי נצרת. במשחק בו הפועל תל אביב לחגוג עלייה רשמית לליגת העל. כל זה תלוי בתוצאות המשחקים של הפועל קטמון ושל הפועל ראשון לציון.

אביחי ידין אמר לאחר הסיכום: "לפעמים במשא ומתן יש עליות ומורדות, אך אני יכול להגיד בפה מלא שלא היה לי ספק שאמשיך בקבוצה בסופו של דבר. הפועל זה המועדון שעברתי בו את הרגעים הכי יפים בקריירה, המקום שאני מרגיש בו הכי טוב ואני שמח שהכל מאחוריי. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה הגדולה, קיבלתי מאות הודעות שריגשו אותי מאוד. נמשיך לעבוד קשה במטרה להחזיר את הפועל למקומה הטבעי - צמרת הכדורגל הישראלי".

עוד בנושא
שישה שחקנים מנבחרת הנערים שנכנסו להסגר קטין יישארו במכבי תל אביב
האופציה של בית"ר ירושלים על פול אדגר הוארכה עד לסיום העונה
הדוחות מאמתים: תקציב מכבי חיפה חצה את רף 100 מיליון השקלים בינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully