וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "פנאתינייקוס מעוניינת ברוני לוי ובאברהם גרנט"

ג'ורג' סקלאריו היווני טוען שקבוצתו של עומרי אלטמן עשויה להירכש על ידי קבוצת רכישה תאילנדית, ובשל מעורבתו של פיני זהבי הישראלים עשויים להגיע: לוי כמאמן, גרנט כמנהל מקצועי

AP

האם רוני לוי ואברהם גרנט ישתפו פעולה בעונה הבאה בפנאתינייקוס היוונית? כתב אתר "טו-10" היווני, ג'ורג' סקלאריו, סיפר על ההתפתחות במועדון הירוק בו משחק הקשר הישראלי עומרי אלטמן, ודיווח שבקבוצה מעוניינים ברוני לוי כמאמן ובאברהם גרנט כמנהל מקצועי. ביוון מדברים על אפשרות שקבוצת רכישה תאילנדית תרכוש את המועדון ותסגור את חובותיו, וכי בעסקה גם מעורבים אנשי עסקים ישראלים ובינהם פיני זהבי, שבתיווכו עשוים לנחות במועדון צמד הישראלים.

רוני לוי חווה עונה טובה מאוד עם אנורתוזיס פמגוסטה בליגה הקפריסאית, בעוד אברהם גרנט שימש כתחילה כמנהל מקצועי בנורת' איסט יונייטד ההודית אך לאחר זמן קצר עבר לעמדת המאמן. פנאתינייקוס עוברת עונה לא קלה בליגה היוונית והיא נמצאת במקום השמיני עם 35 נקודות והיא כרגע במרחק בלתי נתפס של 31 נקודות מהאלופה הטרייה, א.א.ק. אתונה. היא סובלת ממשברים כספיים לא קלים שמונעים ממנה להשקיע באופן ממשי על מנת להיאבק על תארים באופן רציני, אך היא תקווה שקבוצת הרכישה תזרים כספים ותחזיר אותה לימיה הגדולים.

* שגיא גידיץ השלים 90 דקות בהפסדה של קבוצתו של מוטי איוניר 4:1 לקראלובה בליגה הצ'כית השנייה. ההפסד השלים רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עבור הקבוצה של צמד הישראלים, שנמצאת במקום העשירי ויותר קרובה למקום המוביל לירידת ליגה מאשר למקום שמוביל לעלייה.


עוד בנושא:

דיווחים בבלגיה: אנדרלכט תממש את האופציה לרכוש את קני סייף
מונס דאבור וביברס נאתכו ניצחו, 4:4 משוגע לליאור רפאלוב
אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ודחה את החגיגות של סלטיק

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
יעזוב את קפריסין? רוני לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully