וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבלגיה: אנדרלכט תממש את האופציה לרכוש את קני סייף

על פי התקשורת הבלגית, הקבוצה אליה מושאל קשר נבחרת ארצות הברית מגנט החליטה לשלם את הסעיף שנקבע על סך 3.7 מיליון יורו. כעת היא תצטרך להדוף עניין שהביעו כמה קבוצות פרמיירליג

שחקן אנדרלכט קני סייף. טוויטר רשמי אנדרלכט, צילום מסך
מה יעלה בגורלו של סייף?/צילום מסך, טוויטר רשמי אנדרלכט

כמעט חמישה חודשים חלפו מאז הושאל קני סייף מגנט לאנדרלכט, והאיחוד עם מאמנו לשעבר היין ואנהאזברוק הוכיח את עצמו. מספר כלי תקשורת בבלגיה מדווחים היום (שני) כי מועדון הפאר החליט לממש בקיץ את אופציה הרכישה עליו ולשלם 3.7 מיליון יורו כדי להשאירו, כפי שנקבע בעסקת ההשאלה.

במהלך סוף השבוע טען מישל לואז'י, מנהלה הספורטיבי של גנט, שאנדרלכט לא תצטרך לשלם על סייף מכיוון שיש כמה מועדונים שמוכנים לשלם סכום גבוה מ-3.7 מיליון. בבלגיה יודעים לספר שמספר קבוצות מהפרמיירליג עוקבות אחר קשר נבחרת ארצות הברית והן עשויות לנסות לרכוש אותו, כך שגם אם אנדרלכט תממש את האופציה עליו לא בטוח שהוא יישאר בקבוצה.

סייף שותף רק בשלושה משחקים, כולם כמחליף, בחצי העונה הראשונה אותה בילה בגנט. מאז מעברו בינואר, הוא שיחק ב-14 משחקי ליגה (בכולם פתח) ותרם שער אחד לאנדרלכט. לפני יומיים הוא השלים 90 דקות בהפסד לקבוצה שמחזיקה בכרטיסו. קבוצתו מדורגת במקום השני, במרחק של שבע נקודות מהמוליכה קלאב ברוז', כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

עוד בנושא

ליגיונרים: מונס דאבור וביברס נאתכו ניצחו, 4:4 משוגע לליאור רפאלוב
ליגיונרים: אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ודחה את החגיגות של סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully