וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור וביברס נאתכו ניצחו, 4:4 משוגע לליאור רפאלוב

חלוץ זלצבורג שיחק 90 דקות ב-1:3 על אלטאך, קשר צסק"א נכנס בדקה ה-69 ב-1:2 על קרסנודאר, קשר ברוז' נכנס בדקה ה-65 ב-4:4 מול סטנדרד ליאז'. הפסדים לאלמוג כהן ואריאל הרוש

מערכת וואלה!

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, אלמוג כהן (פתח בהרכב והשלים 90 דקות) וקבוצתו אינגולשטאדט הפסידו היום (ראשון) 3:0 לפורטונה דיסלדורף במסגרת המחזור ה-31 של ליגת המשנה בגרמניה. הניצחון עצר לדיסלדורף רצף של שלושה הפסדים רצופים וביסס את מעמדה במקום הראשון. אינגולשטאדט נמצאת במקום השביעי עם 42 נקודות, ואם קיל תנצח מחר את נירנברג היא תאבד סיכוי להגיע למקום השלישי שמוליך למשחקי המבחן לעלייה לבונדסליגה.

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, שעשתה עוד צעד לעבר זכייה באליפות אוסטריה עם ניצחון ביתי 1:3 על ריינדורף אלטאך. החלוץ הישראלי לא כבש או בישל הפעם, אבל עדיין מוליך את טבלת המבקיעים עם 19 שערים לעומת 16 של דני אלאר משטורם גראץ. זלצבורג, שתשחק ביום חמישי מול מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית, עם 11 נקודות יתרון בפסגה ובקופה נותרו עוד 15 בלבד.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-69 וסייע לצסק"א מוסקבה להיחלץ מפיגור ביתי ולנצח 1:2 את קרסנודאר במחזור ה-27 בליגה הרוסית. אחמד מוסא הניגרי כבש בדקות 73 ו-85 והקפיץ את צסק"א למקום השני שמוביל למוקדמות ליגת האלופות, מרחק חמש נקודות מלוקומטיב הראשונה, לה משחק חסר.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
לא כבש, אבל מתקרב לאליפות. מונס דאבור/AP

* ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-65 והיה שותף ל-4:4 המשוגע של קלאב ברוז' בבית מול סטנדרד ליאז'. מוליכת הטבלה הובילה 0:2, 1:3 וגם 3:4 עד לתוספת הזמן, אך אז דויה צ'ופ הקרואטי קבע שוויון דרמטי. לברוז' עדיין יתרון מבטיח של שבע נקודות על פני אנדרלכט בפסגת הליגה הבלגית.

* אלי אלבז אוהב לפגוש את אולימפיאקוס. אחרי שכבש לרשתה בסיבוב הראשון, החלוץ הישראלי בישל מול האלופה היוצאת של יוון כבר בדקה הראשונה, כשהכין לכריסטוס אלבניס שקבע 0:1 יוקרתי והבטיח לאפולון סמירניס עוד עונה בליגה הבכירה. אלבז השלים 90 דקות.

* אריאל הרוש ספג שלושה שערים בהפסד 3:1 של אנורתוזיס פמגוסטה בחוץ למוליכה הקפריסאית אפולון לימסול. נוסא איגייבור נכנס כמחליף אצל רוני לוי ורק צימק בדקה ה-74, אנורתוזיס עדיין במקום השלישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית.

* אחמד עאבד חזר להרכב גירסונספור והשלים 90 דקות בהפסד 1:0 לריזספור בליגה הטורקית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully