וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "שום דבר לא השתנה. מתמודד על ראשות ההתאחדות לכדורגל"

24.4.2018 / 13:39

על רקע הפרסומים על התמיכה לה זוכה שינו זוארץ במרוץ לתפקיד, מבהיר מנהל מחלקת הספורט בעיריית ירושלים כי אינו מתכוון להסיר את מועמדותו: "אני מעוניין בתפקיד ורוצה להקדיש לו מזמני"

ברני ארדוב

על רקע הפרסומים על התמיכה לה זוכה שינו זוארץ במרוץ לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, הבהיר היום (שלישי) איציק קורנפיין כי הוא ממשיך בדרכו ומתכוון להתמודד על התפקיד כמתוכנן. בעקבות הפנייה שנעשתה אליו מראשי מועדונים וגורמים נוספים בכדורגל הישראלי, קורנפיין המנהל את מחלקת הספורט בעיריית ירושלים, החליט להתמודד והוא אינו מתכוון להסיר את מועמדותו.

שמו של קורנפיין אף מוזכר על ידי חלק מראשי הקבוצות כמי שאמור לשמש מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל תחת זוארץ אך כאמור הוא אינו מתכוון לוותר על המרוץ לראשות ההתאחדות ורק בהמשך, אם לא יבחר לתפקיד יושב הראש, הוא ישקול את תפקיד המנכ"ל. "שום דבר לא השתנה מבחינתי בחודש האחרון מאז קיבלתי פניות מגורמים שונים להתמודד לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל", אמר היום קורנפיין. "אני מעוניין בתפקיד ולא רואה שום מניעה או סיבה שלא אתרום מזמני ומיכולותיי לתפקיד יושב הראש של ההתאחדות לכדורגל".

עוד בנושא
דיווח בספרד: ג'ורדי קרויף מועמד לאימון אספניול
מכבי חיפה: אלאך שוקל מחדש את שחרור קאיו. דמארי ישוב לאימונים בסוף השבוע
קרע קטן לבלסינג אלקה: "מאמין שלא סיימתי את העונה"

איציק קורנפיין בדיון בועדת חוקה, חוק ומשפט על הוצאת לה פמיליה מחוץ לחוק. יותם רונן
ממשיך במירוץ. קורנפיין/יותם רונן

גם אם זוארץ זוכה כרגע לתמיכה רחבה יותר במרכזים או בקרב ראשי המועדונים, הוא עדיין יצטרך לעבור בהצלחה את הוועדה לבחינת כשירות מועמדים לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. כזכור, על פי התקנון עשוי זוארץ להיתקל בבעיה בשל זיקתו למכבי פתח תקווה ולהפועל מרמורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully