וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בפסגה: ליאונל מסי ירוויח העונה יותר מכריסטיאנו רונאלדו

הפרעוש יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שירוויח למעלה מ-100 מיליון יורו בעונה, כשישלשל לכיסו לא פחות מ-124 מיליון יורו בשקלול משכורת, בונוסים והכנסות מפרסומות. ומה עם ניימאר?

one

לראשונה בהיסטוריה, כדורגלן ירוויח למעלה מ-100 מיליון יורו לעונה. באופן לא מפתיע, הכדורגלן הזה הוא ליאונל מסי, כך נחשף היום (שני) במגזין "פרנס פוטבול". בשכלול של משכורות, בונוסים והכנסות מפרסומות, ירוויח כוכבה של ברצלונה לא פחות מ-126 מיליון דולר במהלך עונת 2017/18 - שיפור עצום לעומת 76.5 מיליון יורו שהרוויח אשתקד. אם תהיתם, אגב, זה יוצא 25 אלף דולר לכל דקה שבילה העונה על כר הדשא.

מסי מקדים ברשימה את יריבו הגדול רונאלדו, שמרוויח העונה 94 מיליון יורו (אשתקד הוליך את הרשימה עם 87.5 מיליון יורו). אחריהם ניצב ניימאר עם 81.5 מיליון יורו, ולאחר מכן יש נפילה גדולה, כשאת הטופ 5 משלימים גארת' בייל (44 מיליון יורו) וג'רארד פיקה (29 מיליון יורו).

מבין המאמנים, המשתכר הגבוה ביותר הוא ז'וזה מוריניו ממנצ'סטר יונייטד, שישלשל העונה לכיסו 26 מיליון יורו. אחריו נמצאים מארצ'לו ליפי, שמרוויח 23 מיליון יורו בסין, דייגו סימאונה (22 מיליון יורו), זינדין זידאן (21 מיליון יורו) ופפ גווארדיולה (20 מיליון יורו).

עוד בנושא:

מוחמד אלנני ייעדר כשלושה שבועות בלבד, במצרים נרגעו: "השבח לאל"
קלופ: "סיפרו לי שרומא עברה את ברצלונה לא האמנתי. אהבתי את זה"
קווין סטרוטמן: "יש לנו טקטיקה מיוחדת כדי לעצור את מוחמד סלאח"
שחקני ברצלונה חוגגים את הגביע עם בנות הזוג והילדים: אלבום

ליאו מסי עם בנו, ברצלונה. רויטרס
הרבה מעל כולם. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully