וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין סטרוטמן: "יש לנו טקטיקה מיוחדת כדי לעצור את מוחמד סלאח"

קשרה של רומא נערך למפגש מול ליברפול והאקס המאיים בחצי גמר האלופות (ג', 21:45): "אני לא יכול לחשוף מה התכנית שלנו, אבל סומך על ההגנה שלנו. גם באיטליה הוא היה סיוט לכל יריבה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהדיחה את ברצלונה עם קאמבק אדיר ונטרלה את השחקן הטוב בעולם, ליאונל מסי כמובן, רומא מתכוננת לחצי גמר ליגת האלופות, כאשר כבר מחר (שלישי) היא תתארח אצל ליברפול ותפגוש את האקס שלה מוחמד סלאח. הכוכב המצרי שנבחר לשחקן השנה של הפרמיירליג מטעם ארגון השחקנים, זקוק לשער אחד בלבד כדי להפוך למלך השערים של הליגה בכל הזמנים ולהקדים אגדות כמו אלן שירר, כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס.

קווין סטרוטמן. GettyImages
הפעם הם ייפגשו כיריבים. סטרוטמן וסלאח/GettyImages

קווין סטרוטמן, קשרה ההולנדי של רומא, חשף שלקבוצה יש כבר תכנית מיוחדת כיצד לעצור את סלאח במפגש בין השתיים, אך סירב לגלות מה היא. "יש לנו טקטיקה מיוחדת נגד סלאח, אבל אני לא יכול לחלוק אותה. אני סומך על ההגנה האיטלקית שלנו", אמר סטרוטמן לאינדיפנדנט האנגלי.

בליגת האלופות סלאח מצא את הרשת שמונה פעמים נוספות ובכל המסגרות סיפק לחבריו גם 11 בישולים. מבחינת סטרוטמן סלאח היה בזבוז ברומא בעונה שעברה כשאמר: "אני לא מופתע מהאופן שבו סלאח משחק ומצטיין העונה, אבל כן מופתע מהקלות שבה הוא מבקיע שערים ועד כמה הוא קר רוח ליד השער. הוא עשה עבודה נהדרת גם כאן ובישל הרבה, אבל החמיץ הרבה שערים בעיקר באחד על אחד מול השוער".

סטרוטמן הוסיף: "יש לו העונה כל כך הרבה ביטחון והוא יוצר מצבים לעצמו מול השער. הוא בנאדם נהדר מחוץ למגרש ועל המגרש. גם פה הוא היה סיוט ליריבות ובאנגליה הוא עושה את אותה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully