וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אלנני ייעדר כשלושה שבועות בלבד, במצרים נרגעו: "השבח לאל"

ארסנל הודיעה כי הקשר שנפצע בניצחון על ווסטהאם סובל מנזק ברצועת הקרסול, עשוי לחזור למחזורי הסיום ויהיה כשיר למונדיאל. עוזר מאמן נבחרת מצרים: "בעזרת השם, הוא יהיה בגביע העולמי"

מוחמד אלנני שחקן ארסנל מורד על אלונקה. רויטרס
רגעים לא פשוטים. מוחמד אלנני מורד על אלונקה לאחר הפציעה מול ווסטהאם/רויטרס

מצרים נושמת לרווחה לאחר שהתגלה כי פציעתו של מוחמד אלנני לא תגרום לו להחמיץ את המונדיאל. קשרה של ארסנל הורד אתמול (ראשון) על אלונקה בדקה ה-45 של הניצחון 1:4 על ווסטהאם, והיום התברר כי הפציעה פחות חמורה ממה שחשבו. אלנני סובב את הקרסול, אך הוא יושבת לתקופה בת כשלושה שבועות ועשוי לחזור למשחקים האחרונים של ארסנל. את חצי הגמר הליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד הוא יפספס בכל מקרה.

בקהיר הייתה דאגה רבה אתמול בעקבות התמונות שהגיעו מלונדון והחשש כי הקשר יחמיץ את המונדיאל, אך אנשי הנבחרת נרגעו בעקבות הודעתה של ארסנל, לפיה "מו אלנני סובל מנזק ברצועת הקרסול ברגל שמאל ואנחנו מקווים שהוא יוכל לחזור לשחק עוד העונה". עוזר המאמן המצרי מחמוד פאיז צייץ בטוויטר: "השבח לאל, הוא ייעדר רק שלושה שבועות. בעזרת השם, הוא יהיה בגביע העולמי".

אלנני בן ה-25, שהגיע לארסנל בינואר 2016, הוא אחד השחקנים הבכירים בסגל של הפרעונים, שני רק לחברו הטוב מימי באזל, מוחמד סלאח. הוא ערך את הבכורה במדי הנבחרת ב-2011 ומאז הספיק לרשום 57 הופעות בינלאומיות ולהבקיע חמישה שערים.

מצרים תחל את משחקיה בגביע העולמי ב-15 ביוני מול אורוגוואי, כשאיתה בבית א' גם רוסיה המארחת וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully