וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "ניימאר חייב לשחק בריאל מדריד כדי להיות השחקן הטוב בעולם"

כוכב העבר של ברצלונה התראיין בברזיל וסיפק ציטוטים שאוהדי האקסית שלו לא יאהבו לקרוא: "ממה שאני שומע יש סיכוי טוב שהוא ישחק בריאל בעונה הבאה, אמרתי לו שהוא צריך לעזוב את פריס"

הרבה מאוד שחקני עבר גדולים עברו בברצלונה, אחד מהם הוא ריבאלדו. הברזילאי, שכבש 86 שערים במדי הבלאוגראנה, ייזכר בעיקר בעקבות השער שכבש במספרת מול ולנסיה וששלח את הקבוצה לליגת האלופות. אולם, לא בטוח שאוהדי הקבוצה יאהבו את מה שאמר כוכב העבר שלהם בראיון ל"או גלובו" הברזילאי כשהתבקש להתייחס לעתידו של ניימאר.

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "כבר זכינו באליפות, עכשיו צריך לקבוע שיאים"
גבר על דה בראונה: מוחמד סלאח נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג

ריבאלדו שחקן ברצלונה בשנת 2000. GettyImages
מפציר בניימאר לעזוב לריאל. ריבאלדו/GettyImages

"אמרתי לו שהוא יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם. אבל אני מאמין שאם הוא יישאר בפריס זה לא יקרה. כדי להיות השחקן הטוב בעולם הוא חייב לשחק בספרד. בברצלונה הסיטואציה היא מסובכת, אבל ממה שאני שומע יש לו סיכוי לשחק בריאל מדריד ושם הוא יכול להפוך לשחקן הטוב בתבל. הוא צריך לשחק בליגה תחרותית ובמועדון גדול".

העתיד של ניימאר עדיין תלוי באוויר מאז הפציעה שלו שמנעה ממנו לשחק, כשזה מתרכז בשיקום שלו בברזיל כדי להיות כשיר בזמן לפתיחת המונדיאל. ריאל מדריד היא הקבוצה העיקרית שמוזכרת כמועמדת לפתוח את הארנק ולהחתים אותו, אבל גם פפ גווארדיולה לוטש עיניו לשחקן שנרכש רק בקיץ האחרון על ידי בפריס בסכום צנוע של 222 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully