וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרלנד שבורה מהירידה לליגה השלישית, קולמן: "זה ברוטאלי"

החתולים השחורים מתקשים לעכל שישחקו בעונה הבאה בליג וואן, המאמן: "אין לי מילים". המועדון פרסם הודעה: "אנחנו הרוסים, אבל יש לנו תשוקה לוהטת לבנות את המועדון שלנו מחדש"

אתר רשמי

בשנת 2016, אוהדי סנדרלנד צעקו לעבר אוהדי ניוקאסל: "תהנו לשחק בצ'מפיונשיפ נגד ברטון אלביון!". שנתיים חלפו ואותה ברטון אלביון, דווקא היא, הורידה את סנדרלנד לליגה השלישית, כל זאת בזמן שליריבה ניוקאסל יש עונה טובה בפרמיירליג והיא נמצאת במקום העשירי. החתולים השחורים הפסידו אמש (שבת) 2:1 באצטדיון האור לברטון והשלימו ירידת ליגה שנייה ברציפות אחרי שירדו בעונה שעברה מהפרמיירליג לצ'מפיונשיפ.

מאמן הקבוצה, כריס קולמן, אמר בסיום: "זה פשוט ברוטאלי. אין לי מילים לתאר את זה", וסיפר כי הוא לא יודע אם יישאר בעונה הבאה. סנדרלנד ירדה לליגה השלישית בפעם השנייה בלבד בכל 138 שנות קיומה. המועדון פרסם הודעה לאוהדיו בה אמר: "אנחנו הרוסים מהתוצאה היום, אבל עדיין יש בנו תשוקה לוהטת לבנות מחדש את המועדון שלנו. סנדרלנד הוא הרבה יותר ממועדון כדורגל. מדובר במוסד שנכנס ללב של קהילות שלמות לאורך כמעט 140 שנה. לא בנינו על עלייה לפרמיירליג בכלל מצבנו הכספי, אבל לא ציפיניו לירידה ונצטרך לצמוח מחדש מהליגה השלישית".

עוד בנושא:

ויירה, אנריקה או טדסקו: מי יהיה מחליפו של ארסן ונגר בארסנל?
ז'וזה מוריניו: "לא מבין למה יש נגדנו כל כך הרבה ביקורות"
מוחמד סלאח מתקרב לשיא של איאן ראש, קלופ העצבני עקץ את ווסט ברום

אוהדי סנדרלנד מאוכזבים. GettyImages
יצטרכו לשחק בליגה השלישית. אוהדי סנדרלנד/GettyImages

סנדרלנד לא ביקרה בליג וואן מאז עונת 1987/88. מי שייאלץ לקצץ בשכרו באופן משמעותי הוא הקשר ג'ק רודוול, שחקן אברטון, מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה לשעבר, שמרוויח כרגע 73,000 ליש"ט אך בגלל סעיף ירידת ליגה בחוזהו שכרו יופחת ב-40% ל-44,000 ליש"ט, סכום שעשוי בכל אופן להיות הגבוה ביותר אי פעם לשחקן בליגה השלישית באנגליה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ג'ק רודוול שחקן סנדרלנד חוגג שער. GettyImages
מנבחרת אנגליה לליגה השלישית. ג'ק רודוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully