וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא מבין למה יש נגדנו כל כך הרבה ביקורות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לאחר ה-1:2 על טוטנהאם בחצי גמר הגביע: "אנחנו יכולים לסיים במקום השני עם שש נקודות יותר והגענו לגמר רביעי, אז אולי הביקורות מוגזמות". פוצ'טינו: "זקוקים לזמן"

אנדר הררה עם דויד דה חאה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד השאירה לעצמה אפשרות לסיים את 2017/18 עם תואר, אחרי שניצחה הערב (שבת) 1:2 את טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי. השדים האדומים פיגרו בעקבות שער של דלה עלי בדקה ה-11, אבל אלכסיס סאנצ'ס (24) ואנדר הררה (62) הקפיצו את הקהל שעשה את הדרך ממנצ'סטר וקבעו גמר מספר 20 ליונייטד. צ'לסי וסאות'המפטון תתמודדנה מחר על הכרטיס השני לגמר שייערך ב-19 במאי בוומבלי.

עוד בנושא:
טוטנהאם הובילה, אבל מנצ'סטר יונייטד עלתה לגמר עם ניצחון 1:2 בוומבלי
מוחמד סלאח השווה את שיא השערים בפרמיירליג, ווסט ברומיץ' עוד לא ירדה

שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
מספרים נדירים בוומבלי. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד העפילה לגמר הגביע בפעם ה-20 בתולדותיה - כמו השיאנית ארסנל, שמחזיקה גם בשיא הזכיות (13) אותו תוכל יונייטד להשוות אם תנצח בגמר.

* עבור יונייטד זהו גמר 29 בזירה המקומית (20 בגביע, 9 בגביע הליגה) - יותר מכל קבוצה אחרת בכדורגל האנגלי.

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם בגביע בפעם הרביעית ברציפות, אחרי שעשתה את זה גם ב-1997, 2008 ו-2009.

* ז'וזה מוריניו יוכל להיות המאמן השלישי בהיסטוריה שזוכה בגביע האנגלי עם שתי קבוצות שונות, אחרי שעשה זאת כבר עם צ'לסי. אם יזכה, זה יהיה התואר ה-22 שלו בקריירה.

* אלכסיס סאנצ'ס כבש שמונה שערים בשמונה הופעות באצטדיון וומבלי, וזה כולל ארבעה שערים במעמד חצי גמר הגביע.

* טוטנהאם, שלא הייתה בגמר הגביע מאז 1991, סוגרת שנה עשירית ברציפות ללא תואר וגם למאמנה מאוריסיו פוצ'טינו עדיין אין תואר בתשע שנים כמאמן.

* טוטנהאם עם מאזן עגום של שמונה הפסדים בשמונת חצאי הגמר האחרונים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
קרוב לתואר ה-22. ז'וזה מוריניו/רויטרס

התגובות

ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "אנחנו ראויים לזה. אם נחלק את המשחק לחלקים, היינו עדיפים ברוב חלקי המשחק. גם כשהם החזיקו יותר בכדור, אנחנו היינו בשליטה וגם ניצחנו. איבדנו קצת שליטה אחרי ה-1:0, דיברנו במחצית וחזרנו מפוקסים ומאורגנים. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה יש נגדנו כל כך הרבה ביקורות? אנחנו הרי יכולים לסיים במקום השני עם שש נקודות יותר. לעשות את זה בליגה עם קבוצות כאלה פנטסטיות זה יהיה הישג עבור המועדון שלא קרה בשנים האחרונות. וזה גם גמר רביעי תוך שלוש שנים, אז אולי הביקורות מוגזמות. זכיתי עד היום רק פעם אחת בגביע, אבל ההרגשה נהדרת בגלל המשמעות של המפעל הזה וברור שנצטרך לתת הכול בגמר.

אנדר הררה, שעדיין לא כבש בליגה העונה אבל היה חתום על שער הניצחון הערב, סיכם: "אני שמח מאוד, כל המועדון הזה הוא על גמרים ותארים. אנחנו מתרגלים לשחק בוומבלי וזה טוב, אבל עוד לא זכינו בכלום. נצטרך להתכונן בצורה ראויה ולהישאר עם הרגליים על הקרקע. גמר בוומבלי זה תמיד משהו מיוחד. אני צריך לשמור על האיזון במרכז השדה לצד נמניה כי יש לנו את פול שהוא שחקן פנטסטי שיוצר הכול ואנחנו מאפשרים לו חופש. אני מנסה מדי פעם להגיע למצבי הבקעה, וזה מה שעשיתי".

כריס סמולינג גילה מה נאמר בשיחת המחצית של מוריניו: "הוא ביקש שניישם את שיטת המשחק שלנו והזכיר שהופענו למשחקים הגדולים שלנו לאחרונה".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמנה של טוטנהאם, סיכם: "נלחמנו, שלטנו במחצית הראשונה וה-1:1 היה ממש לא מוצדק. הם כבשו במחצית השנייה ובין מועדונים כאלה זה תמיד 50-50. המשחק הלך אליהם. אנחנו תמיד מנסים ללמוד, אנחנו בתהליך של הגעה לחצי גמר והגעה לליגת האלופות. אנחנו קרובים לשם, זה במרחק נגיעה, אבל הדרך היחידה להגיע לרמות הגבוהות ולהתחרות שם, זה לא רק להתחרות אלא גם לנצח. טוטנהאם זקוקה לעוד זמן כדי ליצור מנטליות מנצחת, איתי או עם מישהו אחר, היא חייבת להמשיך לפתח את הפילוסופיה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully