וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סלאח השווה את שיא השערים, ווסט ברומיץ' עדיין לא ירדה

הכוכב המצרי של ליברפול כבש את ה-31 שלו והשווה את שיא הפרמיירליג המשותף לשירר, רונאלדו וסוארס, אך קבוצתו איבדה יתרון של שני שערים ב-2:2 מול נועלת הטבלה שדחתה את הקץ

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
עונה אדירה שלו. מוחמד סלאח/רויטרס

מוחמד סלאח הצטרף היום (שבת) לשיא המשותף לשלושה שחקנים גדולים - אלן שירר, כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס - כשהגיע ל-31 שערי ליגה בפרמיירליג. המצרי כבש ב-2:2 של ליברפול מול ווסט ברומיץ', שהצליחה לכבוש פעמיים בדקות הסיום ולהשיג נקודה שמנעה ממנה לרדת מעשית כבר היום. ווטפורד וקריסטל פאלאס נפרדו ב-0:0.

שחקני ליברפול חוגגים עם דני אינגס. רויטרס
חיכה שנתיים וחצי לשער הזה. דני אינגס/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ליברפול 2:2

רגע לפני המפגש עם האקסית רומא בחצי גמר ליגת האלופות, מוחמד סלאח הוסיף עוד רגע גדול לעונת הבכורה שלו בליברפול, כשהשווה את שיא הפרמיירליג (לעונה של 38 מחזורים) וכבש את שערו ה-31 - כמו שעשו בעבר אלן שירר, כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס. דני אינגס החליף בהרכב את רוברטו פירמינו וכבש בדקה הרביעית את שערו הראשון מאז אוקטובר 2015, כשסלאח נהנה ממסירה נהדרת של אלכס אוקסלייד צ'מברליין והקפיץ באלגנטיות מעל בן פוסטר בדקה ה-72. אלא שווסט ברומיץ' לא ויתרה והצליחה לדחות את הירידה שלה אחרי שמונה עונות רצופות בפרמיירליג. ג'ייק ליברמור צימק בדקה ה-79 והחלוץ סלומון רונדון נגח את השוויון בדקה ה-88 אחרי יציאה רעה של לוריס קאריוס.

עוד קצת סלאח: המצרי הפך לשחקן השלישי בתולדות הפרמיירליג שמעורב ישירות ב-40 שערים (31 גולים ו-9 אסיסטים) ולבדו כבש מכל ווסט ברומיץ', לה 29 שערי זכות בלבד. סך הכול הוא מצא את הרשת של 16 מתוך 19 היריבות אותן פגש העונה בפרמיירליג, כשרק נגד יונייטד, סוונסי וברייטון לא כבש, אך מול האחרונה תהיה לו הזדמנות נוספת לפני סיום העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ווטפורד - קריסטל פאלאס 0:0

הקבוצה שהייתה ללא נקודות או שערים בשבעת המחזורים הראשונים של העונה, עשתה עוד צעד להישארות עם תיקו בוויקארג' רואד. סטפנו אוקאקה האיטלקי נגח לקורה בדקה החמישית, במצב הכי טוב של ווטפורד, כשמנגד היה זה הבלם ג'יימס טומקינס שפגש את העמוד אחרי כדור קרן בדקה ה-69. ווטפורד עם שישה משחקים ללא ניצחון, רק מחכה שהעונה תסתיים. רוי הודג'סון ושחקניו צברו שמונה נקודות מ-15 האחרונות ומתקרבים להבטחת עוד עונה בפרמיירליג.

אלטון ג'ון ביציעים של ווטפורד עם בן זוגו דייויד פרניש. רויטרס
ווטפורד שלו מחכה לצאת לחופש. אלטון ג'ון ביציע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully