וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "הפועל חיפה טובה ונמצאת במקום בו היא נמצאת בזכות"

22.4.2018 / 10:10

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הפועל חיפה (ב', 21:00, ספורט 5): "זה לא יהיה פשוט". שון גולדברג: "זה לחץ מהסוג שאנחנו אוהבים. רוצים להמשיך בעונה המצוינת"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני, 21:00, ערוץ הספורט) אצל הפועל חיפה במשחק שינעל את המחזור ה-31 בפלייאוף העליון בליגת העל. הצהובים-שחורים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון 2:3 על מכבי תל אביב במחזור הקודם ובמרחק של ארבע נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע (שתשחק היום נגד מכבי נתניה), והם יודעים שכדי להישאר במאבק האליפות הם צריכים להשיג נקודות. הם ישאבו עידוד ממשחקם האחרון נגד הקבוצה של ניר קלינגר, במחזור ה-17, בו הקבוצה מהבירה ניצחה 0:2 בחיפה.

מאמן הקבוצה, בני בן זקן, אמר לקראת המשחק: "אנחנו חושבים בעיקר על המשחק נגד הפועל חיפה, לא על מה הפועל באר שבע תעשה. מתמקדים במשחקים שלנו. אם נעשה את העבודה, זה יקדם אותנו בצורה הטובה ביותר. הפועל חיפה קבוצה טובה ויציבה ונמצאת במקום שהיא נמצאת בו בזכות. שיחקנו נגדם פעמיים השנה ואנחנו יודעים שזה לא יהיה פשוט. נגיע מרוכזים ומוכנים על מנת לבצע את העבודה. גמר הגביע נגד הפועל חיפה? אנחנו ממוקדים רק במשחק מחר".

עוד בנושא:

אבי נמני: "לא הוגן לשבת עכשיו עם קבוצות שנאבקות עם בית"ר ירושלים על האליפות"
אלי טביב: "אין לי אינטרס לעשות לאיתי שכטר בכוונה"
הקהל קילל את טביב ובן זקן בגלל ספסול שכטר: "כרגע ההחלטות הן מקצועיות"

שון גולדברג בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"משחקים בשביל לזכות בתארים". שון גולדברג/אדריאן הרבשטיין

על איתי שכטר: "לא נתייחס במסיבת עיתונאים לנושאים ספציפיים. נגיע למשחק במטרה שבית"ר ירושלים תמשיך להשתפר ולצבור נקודות. אנחנו לא מדברים על הרכבים ועל מה נעשה מחר, ולא נעשה את זה גם הפעם".

המאמן סיכם ואמר: "ש קבוצות טובות השנה. לכל קבוצה יש איכות בחלק הקדמי. זה פלייאוף שצריך להיות בו מרוכז וממוקד. הסגל למחר די מלא. אנחנו נהיה זהירים לגבי ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר, ונראה לפי האימונים איך נשלב אותם".

שון גולדברג: "זה לחץ מהסוג שאנחנו אוהבים. אנחנו לא מסתכלים מסביבנו אלא בעיקר על עצמנו. אנחנו עושים עונה מצוינת וחשוב לנו להמשיך אותה. נעשה את המירב במשחק החשוב נגד הפועל חיפה. אנחנו משחקים כדורגל בשביל לזכות בתארים, אבל אנחנו מסתכלים רק למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה ולא רחוק מזה. המשחק בגביע עוד רחוק. נעשה את ההכנה הכי טובה למשחק מחר. בשלב הזה של העונה אנחנו לא מתעסקים במסביב, אלא בעיקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully