וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "לא הוגן לשבת עכשיו עם קבוצות שנאבקות עם בית"ר ירושלים על האליפות"

20.4.2018 / 21:01

סוכנו של איתי שכטר הבהיר כי רק בסיום העונה יחל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ומתייחס להחלטה להשאיר את החלוץ על הספסל: "אני בטוח במאה אחוז שאין קשר בין העתיד של שכטר להחלטות המקצועיות לגביו". בן זקן שוקל לפתוח עם שלושה בלמים בחיפה.

יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן, שוקל לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה באצטדיון העירוני בחיפה (שני, 21:00). במקרה כזה יפתח חן דילמוני בהרכב על חשבון אחד משחקני החלק הקדמי. בית"ר ירושלים תעלה למשחק מול החבורה של ניר קלינגר לאחר שתדע את התוצאה של הפועל באר שבע, שתשחק ערב קודם לכם מול מכבי נתניה. במועדון הירושלמי אמרו היום כי "מן הראוי שמשחקים כאלה היו מתקיימים במקביל, זה הכי הוגן כי מדובר במחזורי הכרעה". כל שחקני הסגל ערכו אימון מלא פרט לאנטואן קונטה שהתאמן בחדר הכושר אך צפוי להיות כשיר למשחק.

כפי שהדברים נראים כרגע, איתי שכטר לא צפוי לחזור ל-11 אך אמור להשתלב במהלך המשחק. סוכנו של השחקן, אבי נמני, התייחס היום (שישי) ב"רדיו ירושלים" לעתידו של החלוץ ואמר: "לא נשב עם אף קבוצה עד סוף העונה. אם היינו יושבים זה כבר היה סגור ומתפרסם. ברור שיש הצעות אבל כרגע בית"ר ירושלים נאבקת על האליפות וזה לא הגון לשבת עם קבוצה שנאבקים איתה ראש בראש על האליפות. לאיתי יש מחייבות לבית"ר, הוא אוהב את המועדון והקהל והוא לא רוצה להגיע לפוזיציה שלילית מולם. זה שיש גורמים במועדונים שמתקשרים לשחקן כדי לבלבל לו את המוח זה לא בשליטתי, אנחנו מתנהלים בדרך מאוד מסודרת. יכול להיות שאיתי לא ימשיך בבית"ר ירושלים ויצטרך ללכת למקום אחר אבל נעשה דברים במאי, לא עכשיו".

עוד בנושא
קרויף: "הליגה ברחה עוד לפני ההכרזה שלי, כגודל הכישלון כך גודל השינוי בקיץ"
כץ נחת בישראל. מקסים פלקושצ'נקו תורגל בהרכב
מ.ס. אשדוד: משה אוחיון נפצע בברכו וייתכן שסיים את הקריירה

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם יעקב בריהון, אנתוני וארן. ברני ארדוב
שוב לא מיועד לפתוח בהרכב. איתי שכטר/ברני ארדוב

שנמני נשאל אם זה לא מסוכן להמתין עד סוף העונה מחשש לפציעה אפשרית במחזורי הסיום של העונה. על כך השיב הסוכן: "גם לזה דאגנו ואנחנו שקטים. עשינו ביטוח בחוץ לארץ שמכסה אותו לשנתיים הבאות במידה וייפצע, איתי לא מודאג".

נמני התייחס לכך ששכטר ישב על הספסל במהלך כל המשחק מול מכבי תל אביב ואמר:"שום דבר לא ימחוק את העונה הגדולה שאיתי שכטר עושה. בית"ר נמצאת איפה שהיא נמצאת הרבה בזכותו. הוא עבר פציעה, עכשיו הוא כשיר לחלוטין ואני חושב שהוא כן ישחק בהמשך העונה. הוא למד איך להגיב בסיטואציות האלה, הוא צריך לדעת גם לשמש דוגמא לצעירים והוא מבין שעם כל הכבוד לשני המשחקים האחרונים, זה לא סוף העולם והוא עוד ישחק.

"אני בטוח במאה אחוז שאין קשר בין העתיד של איתי לקבלת ההחלטות המקצועיות לגביו. הוא חזר אחרי פציעה ואני לוקח את זה לכיוון הזה. יכול להיות שלא החזירו אותו כמו שצריך אבל זה לא קשור לעתיד שלו. למועדון יש אינטרס כן לשלב אותו, הוא פקטור בחדר ההלבשה מעבר לקטע המקצועי ואני משוכנע שעוד ישתמשו בו. אני לא מייצר קנוניה שלא באמת קיימת, הוא עוד ישחק".

לסיום נשאל נמני אם עדיין יש סיכוי ששכטר יישאר במועדון הירושלמי ואמר: "סיכוי יש. אני לא יכול להגיד שהוא עדיין גבוה אך סיכוי יש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully