וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: אוהדי בית"ר רכשו 10,000 כרטיסים לגמר תוך רבע שעה

טירוף בירושלים לקראת גמר הגביע, כ-18 אלף צהובים-שחורים יגיעו. סיוסטדט בהרכב המארחת, אראל בכוננות למקרה שגנסארי לא יהיה כשיר (שני, 21:00, ספ' 5). רכבת ישראל תתגבר קווים בסיום

מחזור 31הסתיים23/04/2018
הפועל חיפה
    0
    • (23) עזרא
    בית"ר ירושלים
    סוכנות ג'יני

    בווידאו: יואב כץ בראיון לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

    הפועל חיפה:

    ניר קלינגר תרגל את ההרכב לקראת בית"ר ירושלים, ממנו עולה שגילי ורמוט, שערך אימון מלא צפוי להיות כשיר ויפתח בהרכב מחר (שני, 21:00, ספורט 5). שמואל שיימן וניסו קפילוטו תורגלו גם הם בהרכב, אליו הם יחזרו לאחר הרחקה. בהתאם לתרגול בשישי, מקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח ב-11. ראדו גנסארי תורגל לסירוגין עם גל אראל. אם המולדבי יהיה כשיר למשחק הוא זה שיפתח בהרכב. גם רסמוס סיוסטדט תורגל בהרכב. יואב כץ צפה באימון הקבוצה ויהיה נוכח במשחק מחר בחיפה. לפני המשחק הוא צפוי לערוך שיחה עם השחקנים.

    רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות בסוף המשחק מתחנת חוף הכרמל, וכן תתוגבר התחנה עצמה במנהלי משמרות, דיילים, קופאים ומאבטחים לסיוע והכוונה. בסיום המשחק, תופעל רכבת מיוחדת בשיטת "מלא וסע" מתחנת חוף הכרמל לתחנת ראשון לציון משה דיין. הרכבת תצא בשעה 23:30 (זמן יציאה משוער) ותעבור בתחנות: בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושוע, הרצליה, תחנות תל אביב, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות ותחנת ראשון לציון משה דיין.

    בית"ר ירושלים:

    תוך רבע שעה בלבד, אוהדי בית"ר ירושלים רכשו את כל 10,000 הכרטיסים שהוצאו למכירה לקראת גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה ב-9 במאי. 5,000 כרטיסים נוספים נמכרו למנויים ונותני חסות. הכרטיסים הם ליציע המזרחי והצפוני. סך הכל צפויים להיות באיצטדיון טדי כ-18 אלף אוהדי בית"ר.

    עוד לפני הגמר, מצפה לבני בן זקן ושחקניו מפגש ליגה מחר עם הפועל חיפה, כאשר נראה כי ה-11 שניצחו את מכבי תל אביב ימשיכו יחד, מה שאומר שאנתוני וארן ואיתי שכטר שוב ימתינו על הספסל.

    עוד בנושא:
    בני בן זקן: "הפועל חיפה טובה ונמצאת במקום בו היא נמצאת בזכות"
    יואב כץ על גבריאל תמאש: "הוא חתם לי שהוא נשאר בעונה הבאה"
    יואב כץ: "מהראן לאלה מתכוון לבקש חנינה ויוכל לחזור לשחק אצלנו"

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס
    גל אראל שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
    יעלה אם גנסארי לא יהיה כשיר. גל אראל/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הרצף הנדיר נמשך וחוגג שנה: בית"ר עומדת כבר על 36 משחקי ליגה בהם כבשה שער אחד לפחות, מאז 22 באפריל 2017. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק שלושה משחקים בלבד מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

    * הפועל חיפה מובילה את הליגה במשחקים ללא ספיגה (14) ושמרה על רשת נקייה ב-50 אחוזים ממשחקי הבית שלה העונה (שבעה מ-14).

    * הניצחון 0:2 בסיבוב השני היה בסך הכול השלישי של בית"ר בחוץ מול הפועל חיפה ב-25 השנים האחרונות. היא התארחה אצל האדומים מהכרמל 24 פעמים, הפסידה 11 משחקים וסיימה עוד 10 בתיקו.

    * קלאודמיר השווה במחזור הקודם שיא קריירה עם הכיבוש ה-10 שלו (כמו בנסיונל הפורטוגלית ב-2011/12) ובכך הפך גם למלך השערים של בית"ר העונה בליגה. חמישה היו בבעיטות חופשיות ישירות, שלושה בפנדלים, אחד היישר מנקודת הקרן ולצד כל הנייחים היה גם שער שדה אחד.

    * בית"ר קיבלה העונה 12 פנדלים (מתוכם כבשה שבעה) - יותר מכל קבוצה אחרת, אבל עדיין אחד פחות מה-13 שקיבלה הפועל באר שבע בעונה הקודמת (כבשה תשעה).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלון יפת
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 7500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully