וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין שאראס לספאנוליס: "אל תעשה תנועות לעברי"

מאמן ז'לגיריס המתין לגארד היווני במנהרה בסיום משחק ההצלבה בו עלו הליטאים ליתרון 0:1 על אדמת יוון. לאחר התערבות אנשי אולימפיאקוס נרגעו הרוחות. שאראס: "אין סיבה שלא ננצח אותם שוב"

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
מחה על ההתנהגות של ספאנוליס. שאראס/GettyImages

מתיחות קשה בין מאמן ז'לגיריס שרונאס יאסיקביצ'יוס לבין הכוכב הגדול של אולימפיאקוס ואסילי ספאנוליס. על פי הדיווח באתר "יורוהופס" בסיום משחק ההצלבה בו ז'לגיריס השיגה ניצחון מפתיע על אדמת יוון 78:87 לאחר הארכה השניים היו על סף עימות במנהרת השחקנים. על פי הדיווח שאראס המתין לספאנוליס כדי להתעמת עימו וכשספאנוליס התקרב אליו הליטאי צעק: "אל תעשה תנועות לעברי, כבד את הידידות בינינו". לאחר מכן הרוחות נרגעו מעט ושארס וספאנוליס שוחחו באווירה קצת יותר רגועה לאחר התערבות של אנשי צוות האימון של אולימפיאקוס.

שאראס התייחס לאחר מכן במסיבת העיתונאים למצב בסדרה ואמר: "ביום שישי תשחק נגדנו אולימפיאקוס טובה יותר. הם יהיו נחושים יותר ואנחנו צריכים להיות מאוד שאפתנים כדי לקחת את המשחק הזה מהם. אנחנו מצידנו ניצחנו אותם שלוש פעמים השנה ואין סיבה שלא נעשה את זה עוד פעם. העתיד שלנו הוא האימון של מחר. האמת היא שבמקצוע שלנו מילת המפתח היא 'מחר'. רק האתגר שמצפה לך הוא זה שמשמעותי מכולם".

עוד בנושא
יורוליג: ניצחון ענק לז'לגיריס ושאראס, שעלו ל-0:1 מול אולימפיאקוס
בריאל מדריד מודאגים מהאחוזים לשלוש מול פנאתינייקוס
טבילת האש הקשה של לוקה דונצ'יץ': "ב-NBA נדלקו נורות אדומות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully