וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון ענק לז'לגיריס ושאראס, שעלו ל-0:1 מול אולימפיאקוס

ברנדון דייויס להט עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים והוביל את קבוצתו לניצחון ביוון אחרי הארכה, ואסיליס ספאנוליס קלע 25. קוסטס סלוקאס להט ב-73:82 של פנרבחצ'ה מול באסקוניה בבית

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
וסלי חוגג/GettyImages

שלב רבע גמר היורוליג נמשך היום (רביעי) עם הסדרות בין פנרבחצ'ה לבאסקוניה ואולימפיאקוס נגד ז'לגיריס קובנה. הטורקים הצליחו לעלות ל-0:1 עם 73:82.

פנרבחצ'ה - באסקוניה 73:82

האלופה המכהנת, עם אורח מיוחד בדמותו של האקס ושחקן סקרמנטו היום בוגדן בוגדנוביץ', פתחה את סדרת רבע הגמר עם ניצחון, אבל זה הלך קשה מאוד למרות שהיא הוליכה כבר ב-19 הפרש במהלך הרבע השלישי. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שהיה עצבני כהרגלו, השיגה ניצחון שלישי העונה מול באסקוניה המשתפרת. את פנרבחצ'ה הוביל בראד וונאמייקר עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, יאן וסלי קלע 13 וקלט 8 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי הוסיף 13 וקוסטאס סלוקאס התקנא כנראה בבן ארצו ניק קלאתיס וסיפק משחק מרשים עם 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. את הבאסקים הוביל טורניקה שנגליה עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, רודריג בובואה קלע 13 וקלט 6 ריבאונדים, אבל לא הצליח לקלוע ולו שלשה אחת וסיים עם 0 מ-5 מחוץ לקשת, לוקה וילדוסה קלע 12.

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 87:78 (אחרי הארכה)

איזו פתיחה חלומית לקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס. ז'לגיריס קובנה, שניצחה את אולימפיאקוס במשחק האחרון של העונה הסדירה בתום הארכה ודרמה גדולה, הצליחה לעשות שחזור מושלם ולעלות ל-0:1 מפתיע מאוד בסדרת רבע הגמר. דווקא היוונים הובילו לאורך רוב המשחק, אבל אז ז'לגיריס הצליחה לחזור לקראת הסיום ועלתה ליתרון שלוש אחרי שארתוראס מילנקיס צלף מהפינה את ה-69:72, שלשה של ואסיליס ספאנוליס האגדי קבעה הארכה והמזוקן כמעט גם ניצח את המשחק לפני ההארכה, אבל החליק ומסר ובהארכה הליטאים ניצחו בקלות ורשמו הישג ענק.

ברנדון דייויס להט אצל המנצחת עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, קווין פאנגוס הוסיף 20 ומסר 6 אסיסטים, ארתוראס מילנקיס קלע 16. את אולימפיאקוס הוביל ואסיליס ספאנוליס עם 25 נקודות, 9 אסיסטים וגם 6 איבודים, יורגוס פרינטזיס קלע 12 וקלט 5 ריבאונדים.

בוגדן בוגדנוביץ' שחקן סקרמנטו במשחק של פנרבחצ'ה. GettyImages
בוגדן בוגדנוביץ' הגיע לתמוך באקסית/GettyImages
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
ניצחון ענק לשאראס וקבוצתו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully