וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר אחרי העלייה לגמר הגביע: "זו הייתה פרסומת לכדורגל גרמני"

חלוץ באיירן מינכן שלהט עם שלושער ב-2:6 על לברקוזן התלהב מהיכולת של שתי הקבוצות על הדשא. השוער סוון אולרייך שהצטיין: "התוצאה מטעה. היה משחק צמוד". וגם: השיא החדש של יופ היינקס

one

באיירן מינכן המשיכה להפגין את השליטה שלה בכדורגל הגרמני, זאת לאחר שמחצה 2:6 את לברקוזן בחצי גמר הגביע בדרך למשחק הגמר. למרות התוצאה המרשימה הגנת הבווארים הובכה כמה פעמים כשהשוער סוון אולרייך הצטיין והציל כמה שערים בטוחים.

עבור יופ היינקס זה היה המשחק ה-76 בגביע הגרמני והוא העפיל למקום השני בכמות המשחקים במפעל למאמנים. היינקס בן ה-72 חולק את המקום השני עם אודו לאטק המנוח כשרק אוטו ריהאגל מקדים את שניהם עם 92 משחקים.

היינקס עצמו היה מרוצה מהיכולת של שחקניו ואמר בסיום: "זו הייתה תצוגת כדורגל. נתנו משחק על מול קבוצה טובה מאוד. שלטנו במשחק אבל צריך להגיד שאולרייך הציל כמה שערים ואם תשאלו אותי הוא היה יוצא מן הכלל. מגיע לנו להיות בגמר. הדחנו את לייפציג, דורטמונד והיום גם את לברקוזן, אנחנו בכושר טוב".

עוד בנושא
גביע גרמני: באיירן מינכן בגמר עם 2:6 בלברקוזן, שלושער למולר, אולרייך הצטיין
גביע צרפתי: לז הרבייה עלתה לגמר עם 0:2 שאמבלי
איטליה: אינטר הביסה את קליארי 0:4 וחזרה לארבע הראשונות

שחקני באיירן מינכן חוגגים, טיאגו אלקנטרה, יוזואה קימיש, תומאס מולר. רויטרס
יביאו את הגביע? שחקני באיירן מינכן/רויטרס

השוער עצמו אמר: "רצינו מאוד להיות בגמר. התוצאה מעט מטעה. היה משחק צמוד אבל ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. עכשיו אנחנו רוצים לזכות בגביע".

החלוץ תומאס מולר, שהתכבד בשלושער, סיכם: "זו הייתה פרסומת לכדורגל גרמני. כבשנו מיד שני שערים ואז הם חזרו. שתי הקבוצות הציגו כדורגל מעולה. כמובן שהתיאבון שלנו עלה ואנחנו רוצים לקחת את הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully