וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן בגמר עם 2:6 בלברקוזן, שלושער למולר, אולרייך הצטיין

שלושה שערים של הגרמני ב-26 דקות (52, 64 ו-78) ושערים של מרטינס (3), לבנדובסקי (9) וטיאגו (61) סידרו לבווארים את הכרטיס בברלין, במשחק בו דווקא השוער הצטיין והציל כמה שערים בטוחים

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שלושה שערים ב-26 דקות. מולר/רויטרס

איזה משחק מוזר היה הערב (שלישי) בביי ארנה בלברקוזן. הקבוצה המקומית שיחקה טוב, תקפה והגיעה להמון מצבים, אבל הובסה 6:2 על ידי באיירן מינכן בחצי גמר הגביע. למרות התוצאה המרשימה, ההגנה של האלופה ממש לא הייתה במשחק טוב ומי שהיה הכי טוב אצלה היה דווקא סוון אולרייך, שמנע מלברקוזן לכבוש לפחות עוד שלושה או ארבעה שערים. כך או אחרת, באיירן מינכן תהיה בגמר בברלין ב-19 במאי ושמונה ימים לפני המשחק הראשון מול ריאל מדריד בחצי גמר האלופות, גם חלום הטרבל שלה חי וקיים.

עוד בנושא:
ארתורו וידאל עבר ניתוח בברכו וגמר את העונה

באיירן פתחה חזק מאוד ובדקה השלישית כבשה את הראשון. ברנד לנו הציל נגיחה של תומאס מולר, זה חזר אל חאבי מרטינס שבעט עם רגל שמאל החלשה שלו בין הרגליים של רוברט לבנדובסקי ומשם פנימה, 0:1. השער השני הגיע כבר בדקה התשיעית והפעם זה היה לבנדובסקי שבעט מהאוויר מצוין אחרי הגבהה של פרנק ריברי משמאל וזה 0:2. לברקוזן המשיכה לתקוף ולהגיע למצבים ובדקה ה-16 גם באה על גמולה כשלארס בנדר ניצל ברדק ברחבה כדי לבעוט פנימה את ה-1:2. שבע דקות בתוך המחצית השנייה ועוד כמה הצלות גדולות של אולרייך, הגיע השער השלישי של באיירן כשטיאגו אלקנטרה הכניס כדור עומק למולר, שבעט מקרוב את ה-1:3. השער הרביעי הגיע בדקה ה-61 והיה אולי היפה מכולם, פרנק ריברי עשה מהלך מבריק והכניס עומק בין הרגליים של השומר שלו לרובן, שאיבד ספק בעבירה, בכל מקרה זה חזר אל טיאגו שבעט את ה-1:4.

מולר כבש את השני שלו בדקה ה-64 אחרי פריצה של ראפיניה משמאל, בעיטה של רובן והסטה קלה של הגרמני, 1:5. לאון ביילי צימק עם כדור חופשי יפהפה בדקה ה-72, אבל שער נוסף של מולר - שהשלים שלושער - עם סיבוב יפה אחרי מסירת עומק בתזמון מושלם של טיאגו קבעה 2:6 במשחק מלא אירועים.

סוון אולרייך שוער באיירן מינכן. רויטרס
אחת מההצלות הגדולות שלו. אולרייך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully