וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: ארתורו וידאל עבר ניתוח וגמר את העונה

הקשר הצ'יליאני נותח בברכו באוגסבורג ולא יעמוד יותר לרשותו של יופ היינקס. הוא יחמיץ את שני המשחקים מול ריאל מדריד בחצי גמר האלופות כמו גם את הניסיון של הבווארים לזכות בגביע

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן נפצע. טוויטר, אתר רשמי
הפציעה שגמרה את העונה מבחינת וידאל/אתר רשמי, טוויטר

באיירן מינכן תיאלץ להסתדר בהמשך העונה ללא ארתורו וידאל. הקשר הצ'יליאני בן ה-30 עבר אתמול (שני) ניתוח בברכו הימנית אצל רופא באוגסבורג. וידאל סבל מפגיעה בברכו ומברכו הוצאו חלקים מזיקים שהיו במיניסקוס שלו.

על פי ההודעה של באיירן מינכן, וידאל גמר את העונה ויחמיץ את שני המשחקים מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, כמו גם את הניסיון של הבווארים לזכות בגביע הגרמני שם ישחקו הערב מול באייר לברקוזן. עבור וידאל עצמו מדובר בפגיעה רצינית כיוון שהוא היה חדור מוטיבציה לשחק מול ריאל מדריד ולהשיג סוג של נקמה אחרי שבעונה שעברה הורחק במשחק הגומלין בסנטיאגו ברנבאו שלא בצדק.

בהיעדרו של וידאל, באיירן אמורה לשחק במערך מעט התקפי יותר כשרק חאבי מרטינס יהיה בקישור האחורי ולפניו חאמס רודריגס או טיאגו אלקנטרה כשבאגפים תומאס מולר או אריאן רובן בימין ופרנק ריברי בשמאל. וידאל הוא כמובן גם שחקן נבחרת צ'ילה, אבל היא כשלה בניסיונה להגיע אל גביע העולם ברוסיה, כך שמבחינת ההיעדרות שלו מהטורניר הזה הפציעה כמובן לא רלוונטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully