וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי מתוסכל מגולדן סטייט: "חייבים שהם יקלעו פחות טוב, שיעזרו לנו"

האלופה כבר ב-0:2 בסדרה: דוראנט ותומפסון צלפו, סן אנטוניו החטיאו שוב ושוב, פופוביץ' יודע: "הכדור חייב להיכנס". וגם: אמביד מתלונן, דווין ווייד שוב אליל, ומה יהיה עם דונובן מיטשל?

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. AP
שובר את רוחם של יריביו. תומפסון/AP

מי העז לפקפק בגולדן סטייט לפני הפלייאוף? האלופה שוב הוכיחה הלילה (בין שני לשלישי) את עוצמתה, כשעלתה ליתרון 0:2 על סן אנטוניו אחרי עוד תצוגה התקפית מרשימה. קווין דוראנט קלע 32 נקודות, קליי תומפסון הוסיף 31, והווריירס גברו 101:116 על הספרס כדי להזכיר לכולם מה הפוטנציאל של הקבוצה הזאת כשהיא ממוקדת בשני צדי המגרש.

הבעיה המרכזית היא שבנוסף לריכוז של שחקני גולדן סטייט, במיוחד בכל הנוגע לפן ההגנתי, הלילה סן אנטוניו גם סבלה מערב קליעה אומלל במיוחד. הקבוצה של גרג פופוביץ' סיימה את המשחק עם 4 מ-28 מהשלוש - 14.3 אחוזים - הנתון השני הכי נמוך של סן אנטוניו בפלייאוף מאז שהגיע פופ, וזה היה די מצער מבחינת הספרס, שהפעם עלו יותר ממוקדים אחרי המהלומה שחטפו במשחק הראשון, אבל גם בזריקות פנויות לחלוטין הכדורים פשוט לא נכנסו, ובכל פעם שנדמה היה שהספרס יכולים לחזור, הם פשוט החמיצו והחטיאו.

עוד בנושא
גולדן סטייט עלתה ל-0:2 על סן אנטוניו
לברון ג'יימס והלילה האומלל של קליבלנד
דיווח: קוואי לאונרד ולברון מתכננים להתאחד

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
כשהם משחקים עם אנרגיות, קשה לעצור אותם. גרין/AP
קווין קוק גולדן סטייט ווריירס. AP
יופי, העיקר שאתה נהנה בפלייאוף על חשבון עומרי, ועוד סמוך ליום העצמאות. קוק/AP

"אתם יודעים, שתי הקבוצות עושות טעויות פה ושם, וזה בסדר", אמר פופוביץ', "אבל הכדור חייב להיכנס לתוך הסל, וזה ההבדל במשחק". הווריירס, מנגד, סיימו את המשחק עם 15 מ-31 מעבר לקשת, כשודוטרנט צולף 3 שלשות, תומפסון מסיים עם 5 מ-8 שלשות ואנדרה איגודלה מוסיף 4 מ-5 מעבר לקשת. "זה פשוט קשה להתמודד עם זה, למרות שהייתי מרוצה מאוד מהגישה שלנו", המשיך פופוביץ', "נקווה שנמשיך ככה, אבל חייבים שהקליעות ייכנסו".

מאנו ג'ינובילי אמר בסיום ש"אני מרגיש יותר טוב עם ההפסד הזה מאשר עם הקודם, כי התחרינו חזק יותר, ביצענו טוב יותר את המטרות שלנו, אבל העניין הוא, שתמיד יש משהו. הלילה לא הצלחנו לקלוע, ולהם יש קלעים נהדרים. עשינו המון דברים טובים, אבל בשורה התחתונה אנחנו היינו 4 מ-28, והם 15 מ-30. זה קשה, כי עבדנו קשה, וזה לא מספיק".

גרג פופוביץ' סן אנטוניו ספרס. AP
אי אפשר לנצח בלי לקלוע זריקות פנויות. פופ/AP
פטי מילס מאנו ג'ינובילי סן אנטוניו ספרס. AP
לא נשברים, למרות שההבעה על הפנים מרמזת אחרת. סן אנטוניו/AP

ג'ינובילי ניתח בפרוטרוט את התסכול של קבוצתו. "אתה רודף אחרי קליי בכל המגרש, נותן לו חצי אינץ', והוא קולע. אותו דבר עם דוראנט. הם טובים. כשהם מצליחים לעשות דברים כאלה, הכל הופך לקשה יותר. אנחנו צריכים להניע את הכדור 20 פעם מצד לצד כדי למצוא זריקה פתוחה, מצליחים, ואז מחטיאים".

גם מאמן גולדן סטייט סטיב קר החמיא ליריבה, שהפעם הייתה צמודה לווריירס במחצית הראשונה, בטרם קרסה בסיום. "הם פשוט התנפלו עלינו במחצית הראשונה", אמר קר, "הם היו אדירים בהגנה. מבחינה סטטיסטית זו ההגנה השנייה בטיבה בליגה, והראו את זה. הם רדפו אחרינו, ועצרו כל מה שניסינו לעשות. אז במחצית השנייה אני חושב שהצלחנו להשתוות למאמץ שלהם והתעלינו עליהם, כשהרבה חבר'ה מאצלנו עשו דברים גדולים".

אבל סן אנטוניו לא מתכוונת להרים ידיים. "אנחנו לא מתכוונים להיכנע ולהישבר", אמר למרקוס אולדריג', שהצטיין עם 34 נקודות, "אנחנו חייבים לקחת את הגישה שלנו מהערב, בניסיון לפצח אותם". ג'ינובילי יודע: "נהיה חייבים לשחק מושלם, כי בלי זה אין לנו סיכוי, ואז לקוות שנקלע טוב יותר, ושהם יקלעו פחות טוב. הם חייבים לעזור לנו קצת. אנחנו לא פייבוריטים בסדרה הזאת. בגלל זה הם מדורגים 2 ואנחנו 7".

דווין וויד מיאמי היט מול פילדלפיה. AP
שוב איתכם. ווייד/AP

* סנטר פילדלפיה ג'ואל אמביד הביע את התסכול שלו ברשתות החברתיות על כך שלא שותף בהפסד של הסיקסרס למיאמי, וכתב באינסטגרם "פאקינג נמאס לי שהופכים אותי לתינוק". אמביד לא משחק מאז ה-28 במארס, אחרי שנפצע ועבר ניתוח, ולא יכול להסתיר את הרגשות שלו. "הבטחתי לעיר פלייאוף, ואני לא המגרש ויכול להיות שלא אשחק גם ביום חמישי", אמר בראיון, "יותר מהכל אני רוצה להיות על המגרש, אני רק רוצה לקבל אישור לשחק".

עם זאת, לא ברור מתי יחזור לשחק, כשעדיין הוא צריך לעבור בדיקות נוספות על מנת לקבל את האישור. "הוא פשוט רוצה לשחק, ולהיות עם הקבוצה שלו", אמר מאמן פילדלפיה ברט בראון, "הוא רוצה לשחק מול הקהל שלו, ורוצה שזה ייגמר כבר, וכשהוא לא יכול לעשות את זה, זה מתסכל. הכל נולד מתוך תחרותיות".

ואי אפשר בלי מילה על דווין וויד, שסיים עם 28 נקודות בניצחון 103:113, ועלה למקום העשירי ברשימת קלעי הפלייאוף בכל הזמנים אחרי שעבר את לארי בירד. "אני משחק בשביל הרגעים האלה", אמר די-ווייד, שקבוצתו עצרה את הסיקסרס אחרי 17 ניצחונות רצופים, "את המשחק הראשון שיחקנו כאילו זוו עונה רגילה, הלילה שיחקנו פלייאוף".

* הרוקי המצטיין של יוטה, דונובן מיטשל, עבר בדיקת MRI והוא סובל מחבלה ברגלו. מיטשל בספק למשחק מספר 2 מול אוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully