וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה את סן אנטוניו, מיאמי הפתיעה בפילדלפיה

האלופה נחלצה מפיגור במחצית בדרך ל-101:116 קליל ו-0:2 בסדרה. דוראנט (32) ותומפסון (31) הצטיינו. ההיט ניצחו 103:113 בזכות הצגה של דוויין וייד (28 נק') והשווו ל-1:1 את הסדרה במזרח

דוויין וייד מיאמי. רויטרס
קליבלנד מתגעגעת? דוויין ווייד עולה מול בלינלי/רויטרס

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בפלייאוף ה-NBA. מיאמי עצרה את רצף הניצחונות של פילדלפיה עם ניצחון חוץ מפתיע והשוותה את הסדרה מול הסיקסרס ל-1:1. במערב גולדן סטייט המשיכה את הדומיננטיות מול הספרס וניצחה אותה בדרך ל-0:2 בסדרה.

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
לקח פיקוד. קווין דוראנט/רויטרס

גולדן סטייט(2) - סן אנטוניו (7) 101:116 (0:2 לגולדן סטייט בסדרה)

המספר הנוסף: גולדן סטייט איבדה שבעה כדורים ברבע הראשון, רחוק איבוד אחד משיא האיבודים לרבע במשחק פלייאוף תחת סטיב קר.

במשחק הראשון בסדרה בין השתיים גולדן סטייט פתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ושייטה לניצחון קליל. הפעם, האלופה פיגרה בשש נקודות במחצית והיתה אווירה של הפתעה אחרי שבמשחק המוקדם יותר מיאמי גנבה את הביתיות מפילדלפיה. אולם, דוראנט והחברים חזרו מההפסקה בטירוף ועם ריצת 2:14 לקחו את ההובלה ורק הגדילו אותה עד הסיום בדרך ל-0:2 בסדרה שמסתמנת כחד צדדית למרות העובדה שסטף קרי עדיין פצוע ולא משחק.

בהיעדרו של קרי, דוראנט ותומפסון לקחו פיקוד וחיסלו את את הספרס במחצית השנייה. KD קלע 32 נקודות עם 10 מ-19 מהשדה. קליי תומפסון הוסיף 31 כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת ואנדרה איגודלה שקיבל מקום בחמישייה הגיב עם 14 נקודות, כולל כמה סלים חשובים בשלהי המשחק ברבע הרביעי. מנגד, שני שחקנים בלבד הופיעו אצל גרג פופוביץ'. למרקוס אולדרידג' שקלע 34 נקודות והוריד 12 ריבאונדים ופטי מילס שתרם 21, אבל הגארדים דני גרין (0 נקודות) ודג'ונטה מארי (2 נקודות) לא היו פקטור בחלק ההתקפי. פאו גאסול תרם 12 מהספסל, אך טוני פארקר שוב לא היה פקטור עם 2 נקודות בשש דקות בלבד שקיבל. הסדרה תעבור כעת לטקסס, אך גולדן סטייט שעשויה לקבל בהמשך את סטף קרי הפצוע, נראית כמי שמסוגלת לחסל את הספרס ולסיים את הסדרה הזו בסוויפ, כפי שקרה בעונה שעברה.

בן סימונס פילדלפיה דוויין וייד מיאמי. רויטרס
נשמר היטב על ידי ווייד. בן סימונס/רויטרס

פילדלפיה (3) - מיאמי (6) 113:103 (1:1 בסדרה)

המספר הנוסף: דוויין ווייד הפך למחליף שקולע הכי הרבה נקודות בהיסטוריה של מיאמי בפלייאוף.

אחרי שמחצו את מיאמי במשחק הראשון בסדרה והשיגה את ניצחונה ה-17 ברציפות בסך הכול, הסיקסרס חשבו שהם מגיעים לעוד טיול מול ההיט כדי לעלות ל-0:2 בסדרה. אולם, הם לא לקחו בחשבון את דוויין וייד. הגארד הוותיק שחזר להיט מקליבלנד במהלך העונה, נתן משחק שהזכיר את ימיו הגדולים עם 28 נקודות ב-26 דקות שקיבל מהספסל ושינה לחלוטין את הסדרה הזו, שרבים חשבו שתהיה חד צדדית לחלוטין לטובת הסיקסרס. וייד קלע 11 מתוך 17 הזריקות שלו, כאשר ההיט פשוט מחסלים את פילדלפיה עם 13:34 מוחץ ברבע השני.

פילדלפיה, שעדיין מחכה לחזרתו של ג'ואל אמביד, הצליחה כבר לחזור מפיגור 16 לפיגור 2 בלבד ברבע הרביעי אבל וייד החל ריצת 2:10 בדרך לניצחון מפתיע מאוד. גוראן דראגיץ' הוסיף 20 נקודות למנצחים וג'יימס ג'ונסון תרם 18. מנגד, בן סימונס שוב היה קרוב לטריפל דאבל עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. דאריו שאריץ' הוסיף 23 ו-9 ריבאונדים ומרקו בלינלי 16 מהספסל, אבל מרקל פולץ הבחירה מספר 1 בדראפט קיבל רק 5 דקות מהספסל משום מה ולא היה פקטור במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully