וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בהנהלת ברצלונה לגבי מועמדותו של ג'ורדי קרויף

'מונדו דפורטיבו' טוען כי ההולנדי שיעזוב את מכבי תל אביב בקיץ מועמד לשוב לבלאוגרנה, אך בקבוצה מתקשים להחליט לגביו. דיווח: בארסה מעוניינת להחתים את קלמון לנגלה, בלם סביליה

one

קלמון לנגלה, הבלם הצרפתי בן ה-22 של סביליה, היה השחקן הכי יציב לאורך העונה בליגה הספרדית ורשם 28 הופעות ב-11 של מונטלה, יותר מכל שחקן אחר. היום (שני) ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהבלם המוכשר נמצא חזק בתכניות של ברצלונה לעונה הבאה. לנגלה, שהגיע לסביליה מנאנסי תמורת 4.5 מיליון יורו בקיץ הקודם, היה אחד השחקנים האחרונים שמונצ'י החתים במועדון הספרדי לפני שעזב הקיץ לטובת רומא.

עוד בנושא:

היא רצינית? "בוקה ג'וניורס תנסה להחתים את בופון לעונה הבאה"
ההרכב השני של ריאל מדריד ניצח 1:2 את מלאגה, איסקו כבש ולא חגג

עוסמאן דמבלה ברצלונה עם לואיס סוארס קלמון לנגלה סביליה. רויטרס
ישחקו בעונה הבאה ביחד בברצלונה ובנבחרת צרפת? לנגלה ודמבלה/רויטרס

לנגלה עבר עונת התאקלמות בשנה שעברה, אך העונה הפך לבאנקר בהרכב והיכולת שלו הפכה אותו לשחקן מחוזר כשגם ריאל מדריד ומספר קבוצות מהפרמיירליג הביעו עניין. לא ברור אם סעיף השחרור של לנגלה עומד על 30 מיליון יורו או 45 מיליון יורו, אבל בארסה עוקבת אחרי השחקן ועל פי הדיווח כבר יצרה קשר עם סוכניו כשהמטרה היא להגיע לסיכום עם סביליה על רכישתו תמורת סעיף השחרור שלו.

יש לציין שלנגלה לא אמור להגיע במקומו של סמואל אומטיטי, עמו בארסה מעוניינת להגיע להבנות ולהאריך את חוזה. מאידך, ישנה אכזבה מההתאקלמות של הבלם הקולומביאני החדש ג'רי מינה שבקושי משחק, כשגם תומאס ורמאלן כבר כמעט בן 33 וארנסטו ואלוורדה רוצה לחזק את החלק האחורי שלו.

בינתיים, במועדון מתעסקים במועמדותו של ג'ורדי קרויף לעונה הבאה. על פי 'מונדו דפורטיבו' מספר גורמים במועדון היו רוצים לראות את ההולנדי שיעזוב בקיץ את מכבי תל אביב חוזר לבלאוגרנה, אבל לא כולם מסכימים על כך. ברצלונה חושבת על קרויף לתפקיד המנהל הטכני, אך יש בהנהלה כמה אנשים שהיו רוצים לראות את מונצ'י מגיע מרומא כדי לאייש את המשרה. כמו כן, בתקשורת הספרדית דיווחו בשבוע שעבר כי קרויף מועמד לאימון ברצלונה ב'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
קרויף או מונצ'י?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully