וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניו יורק ניקס ייפגשו עם דיוויד בלאט, שיגיע בשבוע הבא לארה"ב"

ב-ESPN מדווחים כי המאמן הישראלי מצטרף לרשימת המועמדים של הניקס, לצד סטקהאוס, מארק ג'קסון, וודסון ופיזדייל. עוד ב-NBA: אטורה מסינה ייפגש עם הנהלת שארלוט על תפקיד המאמן

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ייאלץ למצוא משרה אחרת? בלאט/GettyImages

אחרי הזכייה ביורוקאפ, דיוויד בלאט נושא עיניו לאתגר הבא: חזרה ל-NBA. עד כה הוזכר המאמן האמריקאי-ישראלי כמועמד לניקס שפיטרו את ג'ף הורנסק, אולם על פי הדיווחים האחרונים הסיכוי שיזכה במשרה לא גבוה במיוחד. ב"ניו יורק דיילי ניוז'" דווח הבוקר (ראשון) כי הקבוצה כבר הספיקה לפנות לשני מועמדים שנמצאים גבוה ברשימה - ג'ף ואן גנדי ומארק ג'קסון.

השניים הללו מצטרפים לדייויד פיזדייל, שכבר הודה בפני כלי תקשורת אחרים כי יתראיין למשרה במהלך השבוע הקרוב, וממילא נחשב לעת עתה למועמד המועדף על הניקס. בנוסף, גם שחקן העבר ג'רי סטקהאוס, שמאמן כיום את קבוצת הבת של טורונטו בג'י-ליג, כבר קיבל פנייה ועשוי להיקבע לו תאריך לראיון בימים הקרובים. בלאט, לעומת זאת, טרם קיבל פנייה ועל פי העיתונאי מארק ברמן, "נמצא בעדיפות נמוכה".

עם זאת, הערב עיתונאי ESPN אדריאן ווז'ניאובסקי התייחס למעומדים בניקס וצייץ: "ניו יורק קיבלה אישור להיפגש עם מאמן הקבוצה לשעבר, והיום עוזר מאמן הקליפרס, מייק וודסון. ניו יורק משלימה את תוכניותיה להיפגש עם שלושה מהמועמדים הבכירים שלה: דייויד פיזדייל, מארק ג'קסון וג'רי סטקהאוס. הניקס גם קבעו פגישה עם מאמן קליבלנד לשעבר, דיוויד בלאט. אחרי שהוליך את קבוצתו הטורקית לזכייה ביורוקאפ העונה, בלאט הוא המאמן השני בלבד שזוכה גם ביורוקאפ, גם ביורוליג וגם ביורובאסקט. בלאט צפוי להגיע לניו יורק בשבוע הבא".

עוד בנושא

דיוויד בלאט ודרושאפקה זכו ביורוקאפ אחרי 59:67 על קובאן
תל אביב, מוסקבה, קליבלנד: 10 ההישגים הגדולים של בלאט

ג'ף ואן גנדי מאמן נבחרת ארצות הברית. GettyImages
יחזור לאמן? ג'ף ואן גנדי/GettyImages

אגב, במהלך המשחק הלילה ארעה תקרית משונה: ואן גנדי וג'קסון משתפים פעולה כפרשנים ברשת ABC ובמהלך המשחק שפרשנו הלילה בין גולדן סטייט לסן אנטוניו, עברה המצלמה גם לפיזדייל שנכח ביציע. כשהוזכר שפיזדייל מועמד לאמן את הניקס, נשמע ג'קסון כשהוא מכחכח בגרונו.

הלילה התייחס לסוגיית המאמן הבא גם הכוכב הגדול של הקבוצה קריסטאפס פורזינגיס, שאמר שאין לו שום כוונה להתערב בתהליך הבחירה באיש שיעמוד על הקווים. "זו העבודה של ההנהלה. הם יעשו את החלק שלהם ואני את החלק שלי", הוסיף.

* עוד מדווח ווז': "שארלוט הורנטס קיבלה אישור להיפגש עם עוזר מאמן סן אנטוניו אטורה מסינה למשרת המאמן הראשי של הקבוצה. נשיא שארלוט מיטש קופצ'אק עבד יחד עם מסינה בלייקרס, כשהיה חלק מצות האימון של מייק בראון".

עדכון ראשון: 12:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully