וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר כל גבול: אשתו של מייקל אוליבר סובלת מאיומים ובריונות ברשת

אוהדי יובנטוס מסרבים להירגע משריקת הפנדל של השופט האנגלי והרחקתו של ג'אנלואיג'י בופון נגד ריאל מדריד ומוציאים את העצבים על אשתו. השוער לא מתנצל: "עומד מאחורי מה שאמרתי"

אימג'בנק GettyImages

המשטרה הבריטית חוקרת מסרונים פוגעניים ואיומים שנשלחו לעברה של לוסי אוליבר, אשתו של השופט האנגלי מייקל אוליבר, שהעניק כזכור פנדל בדקה האחרונה לריאל מדריד במשחק רבע גמר ליגת האלופות נגד יובנטוס שנגמר בתוצאה 1:3 לזכות האיטלקים, תוצאה שכידוע לא הספיקה להם כדי לעלות לחצי הגמר והדיחה אותם בצורה דרמטית בשל ההפסד 3:0 במשחק הראשון בטורינו.

השופט ספג ביקורת חריפה מכלי התקשורת באיטליה ואף משוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון אשר כינה אותו "רוצח חלומות". באנגליה מדווחים בשעות האחרונות שמספר הפלאפון של לוסי, שגם היא שופטת בליגת הנשים ושופטת גברים בליגות חובבים, פורסם ברשתות החברתיות מה שהוביל ל'מבול' הודעות טקסט פוגעניות ומעליבות כלפיה מאוהדי יובנטוס. המשטרה סיפרה שהיא גם בודקת דיווחים לפיהם אנשים דפקו על דלת בית הזוג וצעקו קללות פוגעניות מחוץ לביתם בזמן ששהו בו. למרות שמספר הפלאפון שונה, אוליבר עדיין סובלת מבריונות ברשת וזוכה ליחס רע בעיקר מאוהדי יובנטוס בטוויטר, בו היא לא פעילה מאז החלה ההתעללות הרשתית.

עוד בנושא:

"סרחיו ראמוס ומאבטחים מנעו עימות פיזי בין בופון למייקל אוליבר"
ג'אנלואיג'י בופון: "בחזה של השופט הזה יש פח זבל במקום לב"
ריאל מדריד הפסידה ליובנטוס 3:1, אבל עלתה לחצי גמר ליגת האלופות

ג'אנלואיג'י בופון, יובנטוס, עם השופט מייקל אוליבר. GettyImages
הרוחות ממשיכות לסעור. ג'אנלואיג'י בופון עם מייקל אוליבר/GettyImages

אתמול (שבת) ג'אנלואיג'י בופון טען שהוא "עומד מאחורי מה שהוא אמר", למרות שהסכים שיכול להיות שהשתמש בשפה מעט מוגזמת. הוא הוסיף גם שלדעתו אוליבר בן ה-33 צעיר מדי כדי לשפוט משחק בעל פרופיל כל כך גבוה. "הייתי חייב להגיד את זה גם אם זה פוגע במוניטין שלי", אמר האיטלקי, שהוסיף: "זה בשביל חבריי לקבוצה והאוהדים של הקבוצה שלי. ככה אני, אני תמיד אומר את האמת והייתי אומר בדיוק את אותו דבר שוב - אולי עם שפה שונה, אבל התוכן יישאר".

מי שחושב שבופון צריך להתנצל הוא גארי ליניקר, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מעריץ גדול של בופון, אבל ההתנהגות שלו הייתה מוגזמת. אוליבר עשה את העבודה שלו וקשה להתווכח עם ההחלטה שקיבל. אני מבין את הרגש שמעורב אבל אתה צריך להתנצל, ג'אנלואיג'י". באופ"א, אגב, עדיין לא הגיבו לסערה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השופט האנגלי מייקל אוליבר ואשתו לוסי אוליבר. טוויטר לוסי אוליבר, צילום מסך
מייקל ולוסי אוליבר/צילום מסך, טוויטר לוסי אוליבר

לוסי ומייקל אוליבר בימים טובים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully