וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "בחזה של השופט הזה יש פח זבל במקום לב"

השוער שהורחק לפני סיום הדרמה בברנבאו, תקף את השופט מייקל אוליבר: "בא בנאדם והורס לנו את החלומות". נשיא יובנטוס: "יש מגמה נגד האיטלקיות". רונאלדו: "היה פנדל ברור". מרסלו: "אנחנו ריאל, לא יכול לקרות לנו מה שקרה לברצלונה"

עריכת וידאו: מתן חדד
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
אקורד הסיום בליגת האלופות? בופון/רויטרס

ברשתות החברתיות נזכרו הערב (רביעי) באקורד הסיום לקריירה של זינדין זידאן. נגיחה במרקו מטראצי בגמר מונדיאל 2006 וכרטיס אדום בלתי נשכח במשחק האחרון של המאסטרו הצרפתי. ג'אנלואיג'י בופון (שהיה אז על הדשא) עוד ישחק העונה בליגה האיטלקית, אבל הערב הוא ספג אדום, במשחק נגד קבוצה של אותו זידאן, במה שאולי היה המשחק האחרון שלו אי פעם בליגת האלופות.

החלטת שיפוט מוטעית של מייקל אוליבר האנגלי העניקה לריאל מדריד פנדל ומחקה את הקאמבק הבלתי נתפש של יובנטוס בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס הפסידו 3:1, אבל אחרי ה-0:3 בארץ המגף, השלימו 3:4 בסכום המשחקים ועלו שלב.

בופון זעם על השופט אחרי השריקה לפנדל והורחק. את הפנדל כבר ספג וויצ'ך שצ'סני. אחרי המשחק השוער הוותיק אמר: "היה 10 אחוז פנדל. אני יודע מה השופט ראה, אין ספק שההחלטה שלו מפוקפקת. לנו הגיע פנדל ברור במשחק הראשון. הקבוצה נתנה את הכל, אבל בא בנאדם והורס לנו את החלומות אחרי קאמבק יוצא מן הכלל".

השור הוסיף: "ברור שבמקום לב פועם, בחזה שלו יש פח זבל. אם אין לך אופי לשפוט במשחק כזה, באצטדיון כזה, אתה יכול לשבת ביציע עם אשתך והילדים. באופן טבעי אני מרגיש חרטה, וגם כעס. היה מאכזב עבורי להשאיר את החבר'ה ב-10 שחקנים, אבל בסיום לחצתי לשחקני ריאל את הידיים והמשכתי הלאה".

עוד בנושא

ריאל מדריד הפסידה ליובנטוס 3:1, אבל עלתה לחצי גמר ליגת האלופות
באיירן מינכן עלתה לחצי גמר ליגת האלופות עם 0:0 מול סביליה
ברצלונה הודיעה: איבן ראקיטיץ' ינותח בידו, בספק לגמר הגביע

בופון לא היה היחיד שזעם. במהלך הויכוחים בדקות הסיום, ג'ורג'ו קייליני צעק על שחקני ריאל "שילמתם, שילמתם (לשופט)" וסימן תנועת תשלום עם היד. הויכוחים גלשו גם ליציע העיתונאים ובמקום התפתחה מהומה שכללה כתבים מאיטליה וספרד. המאבטחים אף סילקו כמה מהם אל מחוץ לאצטדיון.

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, סיכם בחריפות: "אנחנו צריכים להישאר רגועים ולנתח את המצב. אני רואה מדינות רבות שהכניסו את מערכת ה-VAR לשימוש וראיתי מקרים בהם הדברים הלכו נגד קבוצות איטלקיות לאחרונה. אנחנו לא יכולים לתת לדברים האלה לקרות. מאיזושהי סיבה, היוהרה של משבץ השופטים (פיירלואיג'י קולינה) גורמת לו לנסות להראות שהם לא משוחדים ובכל זאת הוא שולח כל הזמן שופטים ששורקים נגד הקבוצות האיטלקיות".

אניילי המשיך: "זו לא רק יובה. לרומא הגיעו פנדלים של נשרקו במשחק הראשון נגד ברצלונה, מילאן הודחה כך על ידי ארסנל מהליגה האירופית ואנחנו הלילה. אם לאופ"א יש בעיה ושופטים לא מספיק טובים, אנחנו מוכנים לאמן אותם. שחקנים עושים טעויות וגם שופטים, אבל השופט היום איבד שליטה על המצב".

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אמר: "כל מה שבופון אמר לשופט זה שלא היה פנדל. אני לא רוצה לשפוט את מעשיו, רק מרגיש רע עבור הבחורים ששיחקו נהדר. ההחלטה על הפנדל מצטרפת להחלטה לא לתת לנו פנדל אחרי עבירה על קואדרדו במשחק הראשון - כבר אז אמרתי שזה ישפיע על זהות העולה. הגיע לנו לפחות להגיע להארכה, נשארו לנו שני חילופים ויכולנו לדחוף בהארכה מול ריאל שהתעייפה. אפילו לא הרגשנו שאנחנו בסיכון ברגעי הסיום של המשחק".

כריסטיאנו רונאלדו לא הבין על מה המהומה: "אני לא מבין על מה הם מוחים. לוקאס הוכשל מאחור, אם זה לא היה קורה הוא היה כובש. הלב שלי פעם מהר כשניגשתי לבעיטה, אבל הצלחתי להירגע וידעתי שאני עומד לנצח. סבלנו במהלך המשחק, אבל זה יעזור לנו ללמוד להבא".

מרסלו הסכים ואמר ש"היה פנדל, אין לי ספק בכך", והוסיף עקיצה לברצלונה כשאמר: "אנחנו ריאל מדריד, לא יכול לקרות לנו מה שקרה להם". בשולי סערת הפנדל, ריאל ספגה מכה לא מחויבת המציאות אמש: סרחיו ראמוס, שכלל לא שיחק, יחמיץ את המשחק הראשון של חצי הגמר אחרי שירד מהיציע לאזור הטכני ללא רשות בדקות הסיום.

כך או אחרת, השופט אוליבר הפך הלילה לכוכב ברשתות החברתיות. באנגליה נזכרו בעימות שלו עם ג'ו הארט ב-2014. השוער - אז במנצ'סטר סיטי - כעס אחרי שכריס סמולינג ממנצ'סטר יונייטד הפריע לו לבעוט והצמיד את הראש שלו לזה של אוליבר. השופט לא שלף אז אדום, אבל הערב כבר שלח את היד לכיס האחורי.

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הפך לשלישי בהיסטוריה של הצ'מפיונס ליג שמגיע ל-150 הופעות. לאיקר קסיאס יש 167 הופעות ולצ'אבי 151.

* מריו מנדז'וקיץ' כבש אחרי 76 שניות את השער הכי מהיר שריאל מדריד אי פעם ספגה בביתה בליגת האלופות.

* השער הראשון של מנדז'וקיץ' היה גם השלישי הכי מהיר של יובנטוס אי פעם באלופות, אחרי דל פיירו שכבש אחרי 20 שניות מול מנצ'סטר יונייטד ב-1997 והיגואין שהכניע העונה את טוטנהאם אחרי 74 שניות.

* הבישול של סמי חדירה לראשון של יובנטוס היה השלישי שלו העונה באלופות - שיא אישי חדש.

* הקרואטי המצוין הפך לשחקן הראשון אי פעם שכובש צמד במחצית הראשונה שלמ שחק אלופות בסנטיאגו ברנבאו.

* הוא גם הראשון בהיסטוריה שכובש נגד הבלאנקוס צמד נגיחות בליגת האלופות - לפחות החלו לאסוף נתונים על כך ב-2003.

* מנדז'וקיץ' הוא השחקן השני אי פעם שכבש שני צמדים בברנבאו מול ריאל במפעל, מלבדו רק אלסנדרו דל פיירו עשה את זה.

* ריאל מדריד ספגה שני שערים עוד לפני ההפסקה בליגת האלופות לראשונה מאז המפגש עם שאלקה במרץ 2015 - שהיה ההפסד היחיד של אלופת אירופה בבית במפעל ב-40 המשחקים האחרונים.

* ריאל ירדה להפסקה בפיגור של שני שערים, לראשונה במשחק ביתי באלופות מפברואר 2000 (אז פיגרה 3:1 מול באיירן מינכן, שניצחה 2:4 במשחק).

* בלס מטוידי כבש את שערו הראשון בליגת האלופות מאז נובמבר 2016.

* ריאל מעולם לא הפסידה בפער של שלושה שערים או יותר בבית באלופות, הערב הייתה קרובה לזה מאוד.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 120 באלופות, 27 יותר מכל הסגל הנוכחי של יובה.

* רונאלדו הפך לראשון שמבקיע 10 שערים מול אותה יריבה בליגת האלופות, החל מצמד שכבש מול באיירן ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully