וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרחיו ראמוס ומאבטחים מנעו עימות פיזי בין בופון למייקל אוליבר"

עוד ועוד פרטים על הדרמה בברנבאו מתבררים. כוחות משטרה חצצו בין בופון וקייליני לבין השופט במנהרה, קפטן ריאל הרגיע את הרוחות. גם בברצלונה ממשיכים לעסוק בשופט: "הכל מוטה לטובתם"

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד ועוד פרטים מתגלים על הדרמה שהתרחשה בדקות שלאחר סיום המשחק בין ריאל מדריד ליובנטוס. הבוקר (שישי) נחשף בתחנת הרדיו "קוואטרו" המדרידאית כי אחרי שריקת הסיום ארעה תקרית חריגה באזור חדרי ההלבשה, במהלכה כמה משחקני יובנטוס כולל ג'אנלואיג'י בופון שהורחק ניסו להתעמת עם השופט מייקל אוליבר פיזית, ונבלמו על ידי כוחות אבטחה שהיו במקום. סרחיו ראמוס, שנקלע למקום במקרה, עזר להרגיע את הרוחות ולמנוע מהעניינים להחריף.

שחקני יובנטוס סירבו לקבל את הפסיקה של אוליבר לפנדל, אותו תרגם כריסטיאנו רונאלדו לשער מכריע בדקה ה-98, שצימק ל-3:1. על כר הדשא, בופון התפרץ לעבר השופט וספג כרטיס אדום מיידי במה שעשויה להתברר כהופעתו האחרונה בליגת האלופות. ג'ורג'ו קייליני הפנה את הכעס כלפי שחקני ריאל ותועד כשהוא שואל אותם: "כמה שילמתם?", תוך שהוא מבצע תנועה של נפנוף בשטרות. על פי הדיווח, השניים היו שותפים גם להתלהטות הרוחות במנהרה ובחדרי ההלבשה לאחר מכן.

עוד בנושא

ב-13:00: הגרלת חצי גמר ליגת האלופות. מול מי ריאל תוגרל?
ג'אנלואיג'י בופון: "בחזה של השופט הזה יש פח זבל במקום לב"
מרסלו חוגג: "אנחנו ריאל, מה שקרה לבארסה לא יכול לקרות לנו"

שוער מייקל אוליבר שולף אדום לשוער יובנטוס גאנלואיג'י בופון. רויטרס
שחקני יובנטוס איבדו את העשתונות במנהרה. מייקל אוליבר מרחיק את בופון/רויטרס

בסופו של דבר בופון נרגע, אבל שחרר קיטור במסיבת העיתונאים. "ברור שבמקום לב פועם, בחזה שלו יש פח זבל", אמר. "אם אין לך אופי לשפוט במשחק כזה, באצטדיון כזה, אתה יכול לשבת ביציע עם אשתך והילדים. באופן טבעי אני מרגיש חרטה, וגם כעס. אני יודע מה השופט ראה, אין ספק שההחלטה שלו מפוקפקת. לנו הגיע פנדל ברור במשחק הראשון. הקבוצה נתנה את הכל, אבל בא בנאדם והורס לנו את החלומות אחרי קאמבק יוצא מן הכלל".

גם בברצלונה ממשיכים לעסוק באירועי המשחק בברנבאו. ב"ספורט" הקטלוני נכתב אמש באחד מטורי הדעה ש"ריאל מדריד הייתה מאז ומתמיד סמל השלטון של פרנקו. זה מה שעוזר להם לקבל יחס מיוחד במשך שנים. הכל מוטה לטובתם".

בעיתון "אל מונדו דפורטיבו", מתברר, פרסמו אמש בשער מאמר בגנות השופט מייקל אוליבר וצירפו תמונה של בנעטיה "מכשיל" כביכול את לוקאס ואסקס. בדיקה קצרה העלתה שהעיתון הידוע באהדתו לברצלונה ריטש את התמונה ויצר מצג שווא לפיו לא היה מגע בין בלם יובנטוס לחלוץ ריאל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully