וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כבוד גדול להיות מוזכר באותו משפט עם איבקוביץ'"

מאמן דרושאפקה הצטרף לרשימה אקסלוסיבית בה חבר גם הסרבי האגדי, והצטנע: "רק שמח להיות חלק מזה, זוהי קבוצה מיוחדת מאוד, השחקנים עשו היסטוריה". סקוטי ווילבקין זכה ב-MVP של הגמר

מאמן דרושאפקה דיווד בלאט עם גביע יורוקאפ. GettyImages
עוד תואר לאוסף. דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט הפך הערב (שישי) למאמן השלישי אי פעם שמניף את שלושת הגביעים הבכירים ביבשת. לולו סאינס היה הראשון לעשות זאת. הוא זכה בשני גביעי אירופה לאלופות, בשני גביעי המחזיקות ובגביע קוראץ' עם ריאל מדריד; דושאן איבקוביץ' היה השני, כשזכה בגביע האלופות וביורוליג עם אולימפיאקוס, ביול"ב קאפ ובגביע ספורטה עם דינמו מוסקבה וא.א.ק אתונה, ובקוראץ' עם פרטיזן בלגרד.

כשמצרפים את התואר המשלוש באירופה למדליות ארד וזהב עם נבחרת רוסיה באליפויות אירופה, לארד אולימפי עם רוסיה ולהגעה לגמר ה-NBA עם קליבלנד קאבלירס, די ברור שבלאט הוא מהמאמנים הבכירים כיום בכדורסל העולמי. למרות זאת, בסיום המשחק הוא הצטנע למשמע שמו של איבקוביץ'. "כבוד גדול רק להיות מוזכר איתו באותו משפט", אמר הישראלי והוסיף, "הערב הוא עבור השחקנים שלי. הם חלק מההיסטוריה עכשיו אחרי שזכו בתואר אירופי ראשון, אני רק שמח להיות חלק מזה".

עוד בנושא

יורוקאפ: דרושאפקה ובלאט זכו אחרי 59:67 על לוקומוטיב קובאן
תל אביב, מוסקבה, קליבלנד, איסטנבול: 10 ההישגים הגדולים של דיוויד בלאט

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
דאבל MVP. ווילבקין/GettyImages

"היינו טובים מאוד במהלך העונה וכשמגיעים לגמר מה שחשוב הוא הכושר בו מגיעים לרגעי ההכרעה", הוסיף, "היה לי הרבה מזל בקריירה לאמן קבוצות אלופות, אבל זוהי חבורה מיוחדת מאוד. משהו חדש, אני גאה מאוד בשחקנים שלי על מה שעשו. זו לא רק התוצאה, אלא גם הדרך. מגיע לנו".

סקוטי ווילבין, שהוסיף לתואר ה-MVP שלו מהעונה הסדירה ביורוקאפ גם גביע MVP על יכולתו בסדרת הגמר (26 נקודות בממוצע), אמר: "עשינו מה שאנחנו תמיד עושים, היינו קשוחים והמשכנו באותה דרך עם הרבה אופי. לא היה קל להגיע לגמר, עברנו משחקים קשים והגענו לפה כדי להוכיח. עכשיו אנחנו אלופים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully