וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח כבר מתרגש: "אני הכי מצפה לפגוש את פרנצ'סקו טוטי"

כוכב ליברפול יפגוש את האקסית רומא בחצי גמר ליגת האלופות: "אני אוהב את האוהדים שם והם אוהבים אותי, אני עדיין מדבר עם מרבית השחקנים שם. אני מאוד אוהב את טוטי, הוא מדהים"

עריכת וידאו: מתן חדד

הגרלת חצי גמר ליגת האלופות שנערכה היום (שישי) קבעה מפגש בין שתי הקבוצות המפתיעות ביותר של המפעל העונה: ליברפול, ששבה למעמד המכובד אחרי היעדרות של עשור, ורומא שתהיה לראשונה בתולדותיה בטופ 4 של המפעל הבכיר. מעבר למשמעות הברורה של מאבק כפול על כרטיס לגמר, צמד המשחקים יקבלו תשומת לב בעיקר בשל המפגש בין מוחמד סלאח לחבריו לשעבר בג'לארוסי.

עוד בנושא

חצי גמר ליגת האלופות: באיירן מינכן - ריאל מדריד, ליברפול - רומא
באיירן מינכן הודיעה רשמית: ניקו קובאץ' סיכם לשלוש עונות
הגרלת חצי גמר הליגה האירופית: מארסיי - רד בול זלצבורג, ארסנל - אתלטיקו מדריד

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא בהופעת הפרידה (מימין) מחליף את מוחמד סלאח. AP
מי יעלה לגמר? סלאח וטוטי בימים בהם שניהם עוד שיחקו ברומא/AP

הכוכב המצרי, שנהנה מעונה יוצאת מן הכלל במייטי רדס ותרם להם כבר 39 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות, העביר את שתי העונות הקודמות בבירת איטליה והוא מצפה לפגוש את האקסית. "אני אוהב את האוהדים שם, והם אוהבים אותי", אמר סלאח לאחר ההגרלה, "אני עדיין מדבר עם מרבית השחקנים שם. היינו מאוד קרובים ונשארנו חברים טובים. כמובן שיש לי זיכרונות שמחים, שיחקנו ביחד במשך שנתיים ונלחמנו יחד במשחקים. נהנינו בחדר ההלבשה".

סלאח נשאל גם את מי מהרומאים הוא הכי מחכה לפגוש, ונקב דווקא בשם של שחקן שלא יהיה על כר הדשא בחצאי הגמר. "פננצ'סקו טוטי", השיב, "הוא מדהים, לא יאומן. יש לו הכול. אני אוהב אותו, יש לנו מערכת יחסים מצוינת, הוא מאוד נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully