וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר ליגת האלופות: באיירן מינכן - ריאל מדריד, ליברפול - רומא

ההגרלה שנערכה בשוויץ קבעה מפגש בין הבווארים לבין הבלאנקוס. המשחק השני יפגיש את מוחמד סלאח עם האקסית שלו. המשחקים הראשונים ייערכו ב-24/25 באפריל, הגומלין ב-1/2 במאי. כל הפרטים וההיסטוריה של המפגשים

עריכת וידאו: מתן חדד

באיירן מינכן תפגוש את ריאל מדריד בקלאסיקו אירופי וליברפול תארח את רומא בדרבי הפרטי של מוחמד סלאח. כך נקבע היום (שישי) בתום הגרלת חצי גמר ליגת האלופות שנערכה במשרדי אופ"א בשוויץ. המשחק הראשון ייערך ב-24/25 באפריל, הגומלין ב-1/2 במאי. הגמר ייערך בקייב ב-26 במאי. אגב, בעיתוי תמוה למדי הודיעה דקות לפני ההגרלה באיירן מינכן כי ניקו קובאץ' יאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

את הכדורים בהגרלה שלף כדורגלן העבר האוקראיני אנדריי שבצ'נקו המאמן כיום את נבחרת ארצו. במקביל נאם באירוע ראש עיריית קייב, מתאגרף העבר ויטאלי קליצ'קו, שהבטיח חוויה גדולה למי שיגע למשחק הגמר שייערך בעירו לראשונה בהיסטוריה של המפעל.

אנדריי שבצ'נקו, מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
מאמן נבחרת אוקראינה אנדריי שבצ'נקו בהגרלה/רויטרס

ליברפול - רומא

בקרב שיהווה שחזור של גמר ליגת האלופות משנת 1984, בו ליברפול בסופו של דבר ניצחה, ינסו הרומאים להמשיך להפתיע גם את שחקנם לשעבר, מוחמד סלאח. הכוכב המצרי כבש 39 שערים מאז עבר הקיץ מהאולימפיקו לאנפילד תמורת 42 מיליון יורו ויהיה מסקרן אם יפגוש את האקסית שלו בשלב כל כך קריטי של העונה. הקבוצה של אוזביו די פרנצ'סקו ביצעה את ההפתעה הגדולה ביותר של רבע הגמר אחרי שניצחה 0:3 את ברצלונה והדיחה אותה מהמפעל, והיא תרצה להמשיך במסע המופלא שלה על חשבון המייטי רדס ויורגן קלופ.

תגובות

המנהל הספורטיבי של רומא מונצ'י: "זה מרגיש כמו הזדמנות נפלאה לרדוף אחר אושר שלא חשנו משך שנים רבות. אבל כמובן שזה יהיה קשה כי ליברפול קבוצה מאוד חזקה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולנסות לשחזר את מה שהראנו נגד ברצלונה".

נשיא רומא ג'יימס פלוטה התייחס למפגש הצפוי מול מוחמד סלאח: "היינו חייבים למכור אותו. בקיץ האחרון נותרה לו עוד שנה אחת בלבד בחוזה. יכולנו להשאיר אותו ואז הוא היה הולך בחינם לאחר מכן. לא הייתה לנו שום ברירה בעניין".

מאמן ליברפול יורגן קלופ: "ניסיתי לנסח לעצמי מה בדיוק אני מרגיש. לרגע לא שמחתי על כך שנמנענו ממפגש מול באיירן או ריאל מדריד. ההגרלה היא הליך שחייבים לעבור. מה שחשוב הוא שאנחנו ממשיכים במאבק על הגביע. משחק הגומלין בין רומא לברצלונה מאוד הרשים אותי. זה היה יופי של משחק בו היריבה שלנו הראתה איכויות מאוד גבוהות".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, חוגג. GettyImages
מגיע לעוד מפגש מול הבווארים בכושר שיא. רונאלדו/GettyImages

באיירן מינכן - ריאל מדריד

באיירן מינכן צריכה לחשוש משחזור של חצי גמר ליגת האלופות מהעונה שעברה. כריסטיאנו רונאלדו כבש עד כה תשעה שערים בששה מפגשים נגד אלופת גרמניה במדים הלבנים, ונראה שברגע שהוא פוגש את הבווארים, קשה לעצור אותו. הקבוצות שנפגשו כבר 24 פעמים בהיסטוריה יוכלו לסדר לנו חצי גמר קלאסי ומרתק. הבלאנקוס, שזכו בגביע האלופות בשנתיים האחרונות, צלחו מותחן מול יובנטוס ועלו בזכות שער בתוספת הזמן בהפסד 3:1 בבית ליובנטוס. באיירן תשמח לנקום במדריד על ההדחה מהעונה שעברה, וגם על ההפסד הביתי 4:0 ב-2014, שהיה ההפסד הביתי הגבוה ביותר של הבווארים באירופה. מי שישמח גם כן להשיג נקמה קטנה על האקסית הוא חאמס רודריגס, שחקן ריאל מדריד לשעבר, שלא הצליח להותיר את חותמו ועבר העונה לבאיירן מינכן.

תגובות

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס: "אני חייב להגיד שאני מתרגש. זה משחק ענק. אני זוכר שבעונת הטרבל שלנו שיחקנו בבית את המשחק הראשון גם נגד יובנטוס וגם נגד ברצלונה. אני מקווה שזה סימן טוב".

המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן חסן סליהמידז'יץ': "שיחקנו נגדם בשנה שעברה והפסדנו. השנה אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה יותר. אם אתה רוצה להגיע לגמר אתה חייב להיות מסוגל לנצח כל קבוצה. אני אופטימי".

האחראי על קשר החוץ של ריאל מדריד אמיליו בוטרגניו: "קשה להגיע לשלב כזה בטורניר ואנחנו הצלחנו לעשות את זה בשמונה השנים האחרונות. המבחנים הקשים במפעל הזה העונה עדיין לפנינו. אנחנו חייבים להשיג תוצאה טובה במינכן ולחזור איתה לברנבאו".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
לפני שנה הוא עוד לבש את המדים של רומא. סלאח/רויטרס

ההודעה הרשמית של באיירן על מינויו של קובאץ'. העיתוי מאוד מוזר

המסר של רומא למוחמד סלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully