וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה רשמית: ניקו קובאץ' סיכם לשלוש עונות

האלופה בחרה במאמן הקרואטי בן ה-46 כמחליפו של יופ היינקס. קובאץ' חווה עונה נהדרת עם איינטרכט פרנקפורט וזכה עם באיירן בדאבל כשחקן בעונת 2002/03. יחל את תפקידו מיד עם סיום העונה

מאמן איינטרכט פרנקפורט ניקו קובאץ'. GettyImages
הנבחר. ניקו קובאץ'/GettyImages

ניקו קובאץ' יהיה מאמנה של באיירן מינכן בשלוש העונות הבאות. ראשי האלופה החליטו כי מאמנה של איינטרכט פרנקפורט יחליף את יופ היינקס בן ה-72 על הקווים בתום העונה, ללא שום קשר לתוצאות בליגת האלופות. היום (שישי) הודיעה הקבוצה על כך באופן רשמי.

כזכור, היינקס חזר למועדון בשלבים המוקדמים של העונה כדי להחליף את קרלו אנצ'לוטי האיטלקי, הוביל את הבווארים לאליפות שישית ברציפות וגם לחצי גמר ליגת האלופות, שם ינסה לזכות בתואר כפי שעשה ב-2013.

קובאץ', שחווה עונה נהדרת עם פרנקפורט המדורגת חמישית בבונדסליגה, אימן את נבחרת קרואטיה (2013-2015) וזכור לאוהדי באיירן מתקופתו כשחקן הקבוצה בין השנים 2001-2003. קשר העבר הקרואטי שיחק אז בבאיירן יחד עם אחיו רוברט והיה שותף לזכייה בדאבל בעונת 2002/03.

באיירן סימנה לפני כן את תומאס טוכל, אבל בחודש שעבר הבהיר קרל היינץ רומניגה כי טוכל סגר עם מועדון אחר (פריס סן ז'רמן) ולכן המועדון פנה לאופציות אחרות, כשהמטרה היא להודיע רשמית על המאמן החדש לפני סוף החודש. קובאץ' החזיק בחוזה לעונה נוספת בפרנקפורט עם סעיף שחרור בגובה 2.2 מיליון יורו לבאיירן מינכן, שככל הנראה נפדה במלואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully