וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תיפגש עם שרון מימר בשבוע הבא

13.4.2018 / 16:15

ניצחון על סכנין יבטיח למאמן קדנציה נוספת, גם פירס בדרך לחוזה חדש. המאמן מתכנן שינוי בהרכב לקראת המשחק: אליבלטו יודח, אלקיים נטש את האימון אך צפוי לשחק. סיבוק תורגל אך בספק

צילום מסך

מכבי פתח תקוה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין ביום ראשון (19:00). כפי שפרסמנו השבוע, ניצחון על סכנין יבטיח לשרון מימר קדנציה נוספת. אבי לוזון ושינו זוארץ החליטו עוד לפני משחקי הפלייאוף כי המקום השביעי יבטיח למאמן חוזה לעונה הבאה, אך יסתפקו גם בניצחון שני ברציפות. "אם מימר ינצח, הוא יקבל הצעה כבר בשבוע הבא", אמר מקורב לעסקה.

מהאימון היום עולה כי ייתכן שמימר ישנה את ההרכב. תאי בריבו וגריגורי טאדה תורגלו לסירוגין בהרכב במקום אליבלטו, שצפוי לרדת לספסל. תומאש סיבוק חש רגישות באימון ובהמשך תפס את מקומו עידן אהדנני. אם סיבוק יתאמן מחר הוא זה שיפתח ב-11.

עוד בנושא
אנתוני וארן מגיב על הסרטון: "רצו לגמור לי את הקריירה"
ברק בכר: "יש לנו הגנה עם לב גדול שנותנת מעצמה 200 אחוז"
במכבי תל אביב מעריכים: קרויף לא יהיה המנהל הטכני בנבחרות

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר. ברני ארדוב
ימשיך לעוד עונה? שרון מימר/ברני ארדוב

עודד אלקיים נטש את האימון ונאור פסר תורגל במקומו, אך ההערכה היא שאלקיים יהיה כשיר למשחק ויפתח בסופו של דבר בהרכב. רישאר סומא יפתח שוב בצד שמאל. גם רומאריו פירס צפוי לחתום בקרוב. לירוי צעירי הבהיר כי ייתן עדיפות למכבי פתח תקוה ואחרי המשחק הקרוב הוא עשוי לקבל את ההצעה לעונה הבאה. הפועל תל אביב גיששה לאחרונה בעניינו.

ההרכב שתורגל: צחי גיגי; עודד אלקיים (נאור פסר), ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק (עידן אהדנני), רישאר סומא; רומאריו פירס, לירוי צעירי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן; תאי בריבו (גריגורי טאדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully