וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן מגיב על הסרטון: "רצו לגמור לי את הקריירה"

13.4.2018 / 14:59

"זאת טעות של ילדים", "מילים כמו אנס גמרו את המשפחה שלי", "הפכתי לקורבן בסופו של דבר". אנתוני וארן, חלוץ בית"ר ירושלים, פותח סופסוף את סיפור הסרטון. וגם: מה אמר לו אלי אוחנה וכיצד הגיבה החברה?

ברני ארדוב

אנתוני וארן העניק היום (שישי) ראיון לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים בו התייחס לראשונה בצורה נרחבת ביותר לפרשת הסרטון המיני שעוררה הדים רבים, גם מחוץ לעולם הכדורגל. החלוץ הצרפתי אמר בהתייחס לנושא: "מה שראיתם זה באמת לא אני, מי שמכיר אותי פה בבית"ר, השחקנים, האנשים הקרובים, המשפחה, והחברה שלי, מכירים אותי יותר טוב מכל מי שראה אותי פעם אחת בסרטון, ויודעים שזה ממש לא אני. הרגשתי שאנשים רצו לגמור לי את הקריירה. מעבר להפצת הסרטון, זה לא פגע רק בי, אלא בכל מי שתומך בי. החברה לקחה את זה קשה וזה יצא מפרופורציות בצורה שלא דמיינתי".

על השאלה האם יש לו תחושת חרטה אמר וארן: " "כן. כי זה לא נראה טוב. למרות שאין עבירה פלילית והכל היה בהסכמה, זה לא הופך את זה לנכון. אבל כן, אני חושב שזאת טעות של ילדים. חשוב להזכיר גם שהייתי רווק. זה היה משהו חד פעמי".

וארן המשיך ואמר: "מעבר לסרטון, שהוא מביך וכולם מסכימים על זה. אני חושב שהעברת הסרטון זה דבר לא בריא, לא נראה טוב וגם עבירה פלילית. זה לא מצחיק. זה יכול לפגוע בהרבה מאוד אנשים. בת הזוג שלי והמשפחה שלי נפגעו מזה. "נכון. קרואו לי 'אנס'. אלו מילים קשות מאוד. זה ממש פגע בי, כי כולם יודעים שזה לא אני. אני בנאדם חמוד (צוחק). המילים הקשות האלה גמרו אותי ואת המשפחה שלי. מעבר לסרטון זה הפך אותי לקורבן בסופו של דבר. אני לא בנאדם כזה, זה לא מתאים להגיד עליי דברים כאלו".

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
"חשוב לי לשמור על הפרטיות". וארן/ברני ארדוב

על התובנות שלו לאחר האירוע אמר וארן: "חשוב לשמור על פרטיות קודם כל, לא לעשות שטויות ולחשוב פעמיים על כל מה שאנחנו עושים. בכל רגע זה יכול להתפוצץ לך בפנים. לא חשבתי לרגע שזה יכול לקרות לי. מה שיש לי להגיד לילדים זה תיזהרו מהדברים האלו. אפשר ליהנות בחיים אבל חייב לתת כבוד לפרטנרית. יש לי כבוד לנשים. יש לי חברה כבר הרבה זמן והיא יכולה להעיד על כך. טעויות קורות. פעם אחת ופעם אחרונה".

וארן התייחס גם לביקורת שהושמעה עליו ואמר: "הרגשתי שהמועדון תומך בי, שיש לי גב. כל האנשים, החל מאלי טביב ועד אחרון האנשים במועדון. הרגשתי שיש לי משפחה וזה חיזק אותי ממש. בתקופה הזאת הייתי בדיכאון. אף אחד מסביב לא הרגיש את זה כי זה היה יותר בבית וכשהייתי לבד, פה על המגרש ניסיתי לא להראות לכם כלום כדי להיות הכי מרוכז על המגרש ולתת את המקסימום שלי, אבל בפנים הייתי גמור".

בנוגע לשיחה שקיים עם אלי אוחנה לאחר הפרשה אמר השחקן: "הייתה שיחה קשה. אני חושב שזה עזר לי להבין שמה שעשיתי היה לא בסדר בכלל. הם רצו להגיד לי מה שהם חשבו על זה. לא בגלל שהם תמכו בי בסיטואציה והסכימו עם מה שעשיתי, אלא כדי לייצר הרתעה, ואני הבנתי את זה. אני בנאדם בוגר ויכול לקבל את מה שהם אומרים לי, בסופו של דבר אלי אוחנה אמר רק דברים נכונים, אז התקדמנו. בקשר לפציעה, נפצעתי יום לפני המשחק אבל היה לי חשוב מאוד לעלות למגרש כדי להראות לאנשים שגם אם אני פצוע, אז לא רציתי לתת להם לחשוב אפילו לשנייה שבגלל הסיפור הזה אני לא עולה לשחק, אז באמת רציתי לעלות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
"כמעט בכיתי". וארן/ברני ארדוב

על אוהדי בית"ר שעודדו אותו לאחר התפוצצות הפרשה במשחק מול נתניה אמר וארן: "כשאתה שואל אותי את זה, עדיין יש לי צמרמורת בגוף. בדקה ה-25 כולם עודדו אותי וקראו בשם שלי. זה היה מרגש מאוד, כמעט בכיתי. אני לא בוכה אף פעם אבל זה ריגש אותי מאוד. אני שמח לדעת שכל האוהדים אוהבים אותי ותמכו בי גם. זה עושה אותי יותר חזק שהאוהדים מאחורי, אני שמח לראות את הקהל המדהים הזה תומך בי".

וארן התייחס גם לסיכוי לזכות באליפות ועל כך אמר: "יש עוד סיכוי. זה לא נגמר. ראינו גם בליגת האלופות שכלום לא גמור. כל עוד יש סיכוי בטבלה, הכל אפשרי. אני מרגיש את זה שיש לנו קבוצה טובה, יש לנו אוהדים שבאים בכל משחק. ברגע שזה לא נגמר אז הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully