וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש לנו הגנה עם לב גדול שנותנת מעצמה 200 אחוז"

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול הפועל חיפה (ראשון, 20:30, ספורט 1) והתייחס לפציעות בחלק האחורי. על הפער בצמרת אמר בכר: "אנחנו עוד לא אלופים". לואי טהא: "אני בכושר הטוב בקריירה"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע קיימה הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:30, ספורט 1) באצטדיון טרנר. לבאר שבע יתרון של שש נקודות בצמרת הטבלה על פני בית"ר ירושלים, כך שניצחון על הקבוצה של ניר קלינגר יהווה צעד נוסף בדרך לזכייה באליפות שלישית ברציפות. באר שבע מגיע להתמודדות עם סימני שאלה בחוליית ההגנה בשל העובדה שבן ביטון ייעדר בשל הכרטיס האדום שספג מול מכבי תל אביב.

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מסתכלים על מעידות או קבוצות אחרות. אנחנו משחקים מול קבוצה שלא ניצחנו פעמיים השנה. קבוצה טובה. אנחנו לא עוסקים בחישובים. מה שהיה נשכח ואנחנו בשיא ההכנות ליום ראשון. אני מגיע עם הגנה מצוינת. הגנה עם לב גדול שנותנת מהעצמה 200 אחוז. זה מתייחס לכל הקבוצה, לא רק להגנה. יש לנו פציעות, אבל יש גם שחקנים שישחקו ואני סומך עליהם".

עוד בנושא
במכבי תל אביב מעריכים: קרויף לא יהיה המנהל הטכני בנבחרות
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת בליגת העל: אזולאי במקום קהת, התלבטות לגבי העמדה של גרשון
ליגה אירופית: דאבור כבש ועלה לחצי הגמר, גם אתלטיקו וארסנל עלו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לקראת בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

על המצב בצמרת אמר המאמן: "אנחנו לא מתייחסים לדיבורים. אנחנו עובדים קשה. כל הקבוצה צריכה לעזור להגנה. מאוד חשוב לא לספוג. כולם מחויבים למשחק ההגנה. אני לא מסתכל על נקודות, אני מסתכל מה צריך לשפר ואיזה אתגר עומד לרשותנו. מה שמעניין כרגע זה המשחק נגד הקבוצה החזקה ביום ראשון. הבסיס שלנו צריך להיות מחויבות ולב גדול. לזה צריך להוסיף כדורגל. יש לי צוות והנהלה מדהימים שמסמנים את הדרך של המועדון הזה. אנחנו במצב טוב בשלב הזה של העונה, אנחנו יודעים מה המטרות ומה הדרך וככה קל לי יותר לתפקד. עוד לא לקחנו אליפות. יש עוד 21 נקודות בקופה. מחמאות? לפני חודש וחצי היו דיבורים אחרים. סיכומים נעשה בסיום העונה. יש לנו שחקנים מספיק חכמים כדי להבין שזה לא נגמר. באימון הרגשתי שחקנים דרוכים".

הבלם לואי טהא הוסיף על דברי מאמנו: "לא צריך להסתכל יותר מדי רחוק. צריך לעשות תוצאה טובה מול הפועל חיפה. למדתי בחיים שאם קופצים על סולם גבוה מדי אז נופלים. צריך לעלות דרגה, דרגה. מחמיא לי מאוד שמפרגנים לי. אני בכושר הטוב בקריירה. יש לנו סגל רחב וכל אחד יכול לשחק בכל תפקיד. אני מרגיש שהביטחון שלי עולה. צוות המקצועי נותן גיבוי. גם אלונה ואסי. התשובה שלי היא לעזור לקבוצה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully