וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן צסק"א מוסקבה לא מרוצה מנאתכו: "אחרי החילופים הרמה והמהירות ירדו"

ויקטור גונצ'ארנקו דיבר אחרי ה-2:2 מול ארסנל במשחק בו קפטן נבחרת ישראל נכנס כמחליף בדקה ה-71. עם זאת הדגיש מאמן צסק"א: "לא מדובר בביקורת. אחרי עונה אירופית כזו אי אפשר לבוא בטענות לאיש"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד מונס דאבור רשם את אחת הפסגות של הקריירה שלו וסייע לרד בול זלצבורג להעפיל לחצי גמר הליגה האירופית, אצל ביברס נאתכו התחושות הפוכות לחלוטין. הקשר הישראלי, שהתרגל לפתוח בקביעות בהרכב, בחודשים האחרונים נכנס רק בדקה ה-71 בתיקו 2:2 של צסק"א מול ארסנל ולא הצליח להשפיע על מהלך העניינים במשחק. נאתכו נשלח לדשא במצב של 0:2 לזכות צסק"א כשהקבוצה הרוסית מפנטזת על שער נוסף שהיה מוחק את היתרון האנגלי מהמשחק הראשון בו ארסנל ניצחה 1:4. עם זאת, דני וולבק וארון ראמזי כבשו וסידרו לארסנל העפלה לחצי הגמר.

חדשות רעות נוספות מבחינת המעמד של נאתכו בצסק"א הן שהקשר הקרואטי הצעיר קריסטיאן ביסטרוביץ' שפתח על המשבצת של הישראלי זכה למחמאות רבות על היכולת שהציג. פרשנים ברוסיה ציינו כי לאחר שנאתכו החליף את ביסטרוביץ' חלה ירידה ביכולת של הקבוצה. גם המאמן ויקטור גונצ'ארנקו התבטא ברוח זו כשאמר: "נגמרו לנו הכוחות בערך בדקה ה-75. אחרי שביסטרוביץ' הוחלף רמת המשחק ירדה. בצער אני אומר שאחרי כל החילופים שעשיתי גם המהירות שלנו ירדה". עם זאת הדגיש המאמן: "לא מדובר בביקורת, השחקנים שלי לא ראויים לביקורת אחרי עונה אירופית כזו".

עוד בנושא
ליגה אירופית: דאבור כבש ועלה לחצי הגמר, גם אתלטיקו וארסנל עלו
ברצלונה שוקלת לצרף את ג'ורדי קרויף. אפשרות: יאמן את קבוצת הבת
בילד: "ניקו קובאץ' יאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה"

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
פיחות במעמד בצסק"א? נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully