וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע הרכב ועדת האיתור של הנבחרת: קשטן, אוואט ובן מלך בפנים

12.4.2018 / 21:18

מלבד אלי אוחנה ("נעבוד באינטנסיביות כדי שהענף ייצא נשכר") שיעמוד בראש הוועדה, גם עו"ד מורן מאירי יצטרף. חמשת חברי הוועדה יבחרו את המנהל הטכני ואת המאמן של נבחרת ישראל

דרור קשטן מאמן נבחרת ישראל עם דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יתרמו מניסיונם. קשטן ואוואט/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל עשתה היום (חמישי) צעד נוסף לעבר קביעת עתידה של נבחרת ישראל, כאשר הכריזה על הרכב ועדת האיתור שתבחר את המנהל הטכני ואת מאמנה של הנבחרת. יו"ר ההתאחדות עופר עיני גיבש יחד עם אלי אוחנה, שכבר נבחר לעמוד בראש הוועדה, את הרכבה: לאוחנה יצטרפו מאמן הנבחרת לשעבר דרור קשטן, הקפטן בעבר דודו אוואט, ד"ר איציק בן מלך ועו"ד מורן מאירי. הוועדה תתכנס לראשונה במהלך השבוע הבא.

עופר עיני אמר: "אני מבקש להודות לכל מי שהסכים לתרום מזמנו לטובת קידום הכדורגל שלנו ומברך על הרכב הפורום. החברים בפורום מביאים אתם ניסיון עצום, היכרות עמוקה ורבת שנים של הכדורגל הישראלי ומעל לכל רצון להמשיך ולעשות ככל יכולתם לטובת הצלחת נבחרות ישראל, ההתאחדות והכדורגל. מלאכה רבה לפניהם ואני מתחייב לסייע ככל שאדרש".

אלי אוחנה הוסיף: "עופר ואני השקענו שעות רבות בחשיבה על האנשים הנכונים והמחויבים למשימה ואין לי ספק כי כל אחד מחברי הפורום נחוש לעשות כל שביכולתו לטובת קידום ופיתוח הכדורגל הישראלי. כולנו נכונים לעבוד באינטנסיביות, ביעילות ובאופן אחראי כדי שהענף ייצא נשכר. יש בפורום הזה שילוב של שחקני עבר, מאמנים, חברי הנהלה ואנשי חינוך ומדע, ולטעמי זה יוצר תמהיל נכון ומבטיח".

כזכור, שני המועמדים המובילים שהוזכרו לאימון הנבחרת הם יוסי אבוקסיס וניר קלינגר. רוני לוי יוזמן לוועדה רק אם יודיע כי הוא מוכן להתמנות לתפקיד למרות שסיכם על המשך דרכו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

עוד בנושא

אברהם גרנט השתתף במצעד החיים בפולין: "זה אירוע מאוד חשוב"
מכבי תל אביב פתחה בראיונות עם מועמדים לאימון ולניהול ספורטיבי
שישי בלאומית: הפועל קטמון תדחה את החגיגות של הפועל תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully