וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל קטמון תדחה את החגיגות של הפועל תל אביב?

המוליכה תשחק רק ביום שני, ניצחון של הירושלמים בטדי על הפועל נצרת עילית (16:00, ספורט 5 לייב) ידחה את הבטחת העלייה בכל מקרה. פלייאוף תחתון: הפועל פתח תקוה בלוד, כפר סבא מול הרצליה

אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
ההזדמנות של קטמון להלחיץ את חדרה. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב עשויה להבטיח את חזרתה לליגת העל כבר ביום שני, אבל כתנאי ראשון לכך היא זקוקה למעידה של הפועל קטמון המדורגת שלישית, שתארח מחר (שישי, 16:00, שידור משולב בספורט 5 לייב) את הפועל נצרת עילית במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון. במקביל יתקיימו כל ארבעת משחקי הפלייאוף התחתון, כשבמוקד המאבק להימנע מהמקום ה-14 המוליך למבחנים.

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית

חמישה משחקים ללא הפסד החזירו את הירושלמים לעניינים, וכעת הם רוצים לא רק לדחות לפחות בשבוע את החגיגות של הפועל תל אביב אלא בעיקר לצמק את הפער מהפועל חדרה השנייה לשתי נקודות בלבד. הפועל נצרת עילית, שמפגרת בשלוש נקודות אחרי הפועל קטמון, עשתה את שלה בעצם ההעפלה לפלייאוף ותנסה לשחזר את ה-0:1 שהשיגה בטדי לפני כחודשיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה

10 נקודות בלבד צברה כפר סבא במהלך הסיבוב השני, וכך אחרי שהוליכה את הליגה בתום הסיבוב הראשון, מצאה עצמה מתרסקת אל המקום ה-10 והפלייאוף התחתון. חיים שאבו מחכה לשער ראשון ונקודות ראשונות מאז מינויו, כשסך הכול סופרים הירוקים כבר שישה הפסדים וגם ארבעה משחקים ללא שער. מכבי הרצליה רחוקה 10 נקודות מהמקום המוליך למבחנים ונראית בדרך הבטוחה לירידה לליגה השלישית, בה הייתה לאחרונה לפני 27 שנים. את כפר סבא היא לא ניצחה במסגרת הליגה מאז אוקטובר 2011.

הפועל מרמורק - עירוני נשר

הרחובותים הפסידו בשני מחזורי הסיום של העונה הסדירה ומצאו עצמם מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום המוביל למבחנים. למרמורק יש הזדמנות נהדרת להתרחק משם, עם משחק "ביתי" ברמלה מול נועלת הטבלה שכבר ירדה רשמית. עירוני נשר צברה רק שתי נקודות במהלך 2018 ולא ניצחה משחק חוץ כמעט שנה, מאז ה-0:2 בהרצליה במאי 2017.

הפועל רמת השרון - הפועל רמת גן

קרב תחתית חם במורשה. נועם שוהם ניצח פעמיים מאז מונה למאמן רמת השרון והרחיק את הקבוצה עד כדי חמש נקודות מהפועל רמת גן, אך ניצחון של האורדונים יחזיר את המארחת לתוך הקלחת. שני המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה לא הוכרעו, ורמת גן ניצחה בחוץ רק פעם אחת ב-2018 (0:2 בהרצליה).

בני לוד - הפועל פתח תקוה

המארחת פספסה את הכרטיס לפלייאוף העליון על חודו של שער וכעת צריכה להעביר את הזמן בפלייאוף התחתון ובתקווה לא להסתבך וליפול למקום ה-14. הפועל פתח תקוה מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ומקדימה רק בשתי נקודות את הפועל רמת גן המדורגת 14. המלאבסים הפסידו ללוד פעמיים בעונה הסדירה ולא ניצחו את יריבתם במשחק חוץ מאז ספטמבר 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully