וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אזולאי תורגל במקום קהת, התלבטות בין ריינן למאבוקה

12.4.2018 / 18:55

לראשונה מאז ההפסד לאשדוד, רוטן תרגל את ההרכב. אם מאבוקה יודח, גרשון יוסט לעמדת המגן השמאלי. שחקנים על רוטן: "הפקנו לקחים, אין דבר חמור יותר מלא לבצע את מה שהוא אומר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לראשונה מאז ההפסד באשדוד, לאחריו ערך אסיפה קשה לשחקנים, פרד רוטן תרגל היום (חמישי) את הרכב מכבי חיפה לקראת המשחק מול הפועל אשקלון במוצאי שבת. במקרה של ניצחון, הפער מהקו האדום יעמוד על 10 נקודות כשיישארו עוד 12 נקודות בלבד בקופה. שלומי אזולאי תורגל היום בהרכב במקום רועי קהת. שינוי נוסף ששוקל המאמן: אטיין ריינן יפתח במקום ארנסט מאבוקה. בתרגול השני, שכלל את החלפת המגן הקמרוני, המאמן הסיט את רז מאיר למשבצת המגן הימני, ריינן שיחק לצד אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון תופקד לראשונה העונה כמגן שמאלי.

עוד בנושא:
הדוחות מאמתים: תקציב מכבי חיפה חצה את רף 100 מיליון השקלים
יעקב שחר הגיע לאימון, שחקני מכבי חיפה: "לא ראינו את רוטן ככה"
האסיפה הקשה של פרד רוטן: "למה אתם לא מיישמים את מה שאני אומר?"

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ישלם את המחיר? ארנסט מאבוקה/ברני ארדוב

חיפה ערכה שני אימונים רצופים, ביניהם נשארו השחקנים והצוות המקצועי בכפר גלים לצורך טיפולים. מוחמד אלאך צפה באימון מהצד, אך לא שוחח עם השחקנים. האימון הראשון התמקד בחלק הטקטי. רוטן תרגל שני הרכבים, אחד עם שינוי במרכז הקישור (אזואלי במקום קהת) ובשני ערך שינוי נוסף, כך שנראה שהמאמן לא יבצע יותר משני שינויים בהרכב. סינטאיהו סלליך, ניקיטה רוקאביציה ועומר דמארי תורגלו גם הם ב-11.

שחקני הקבוצה דיברו ביניהם על האסיפה הקשה שערך להם רוטן, אך הם תומכים בדבריו. "חזרנו אחורה, עשינו שבועיים טובים של אימונים מאז המשחק האחרון אבל שוב חזרנו אחורה. שחקנים פה לא שומרים על יציבות. לא יכול להיות שבמשחק אחד נראה כך ומשחק אחרי נראה אחרת", אמר להם המאמן בין היתר. "בדבר אחד הוא בטוח צודק", הוסיף היום אחד השחקנים", לא יכול להיות שנראה ככה שבוע אחרי שמנצחים. הפקנו לקחים מההפסד באשדוד. אף אחד לא יתנחם בתיקו, חייבים לנצח את אשקלון. אסור לתת לרוטן את ההרגשה ששחקנים כאן לא מבצעים הוראות, אין דבר חמור יותר מלא לבצע את מה שהמאמן אומר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully