וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 ביתי מול ויאריאל

האנדלוסים היו קרובים להפסד רביעי בחמישה מחזורים כשפיגרו בשני שערים ונוליטו החמיץ פנדל בדקה ה-77, אבל המחליף תיקן אחרי דקה ואנזונזי (82) השווה עם טיל אדיר. ניצחונות לריאל סוסיאדד, לגאנס ולה קורוניה

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 של סביליה מול ויאריאל

המחזור ה-32 בליגה הספרדית החל אמש (שישי) עם ניצחון החוץ של בטיס 0:1 על ג'ירונה ונמשך היום עם קאמבק של סביליה, שחזרה מ-2:0 ל-2:2 ביתי מול ויאריאל. לגאנס הבטיחה הישארות עם 0:1 על סלטה ויגו, לאס פלמאס קרובה לירידה אחרי הפסד ביתי 1:0 לריאל סוסיאדד ולה קורוניה השיגה 2:3 דרמטי בבילבאו.

שחקני ויאריאל חוגגים. רויטרס
יתרון של שני שערים בדקה ה-77 לא הספיק להם. שחקני ויאריאל/רויטרס

סביליה - ויאריאל 2:2

משחק רב אירועים בקרב על אירופה ברמון סאנצ'ס פיחואן, שם ויאריאל פספסה הזדמנות גדולה לנצח לראשונה מאז פברואר 2012. דני ראבה הצעיר העניק לאורחים יתרון מבטיח: בדקה ה-36 הוא נגח פנימה אחרי הרמה של סמו קאסטייחו ובדקה ה-68 בישל לקרלוס באקה שבעט לקורה ופנימה. בתווך, וויסאם בן ידר השאיר את סביליה ב-10 שחקנים לאחר שמחה בפני השופט, ספג צהוב בדקה ה-62 ומיד הוסיף מחיאות כפיים מתריסות שעלו לו בצהוב שני. משחק גמור? לא מבחינת האנדלוסים, שהתגברו גם על החמצת פנדל של נוליטו, שבעט חלש לידי סרחיו אסנחו בדקה ה-77 אחרי שז'אומה קוסטה הותיר גם את ויאריאל ב-10 שחקנים. נוליטו המחליף כיפר על ההחמצה אחרי דקה עם בעיטה מהאוויר אל הרשת של אסנחו, ובדקה ה-82 סטיבן אנזונזי הניף את רגל ימין וירה מ-30 מטרים לקורה ופנימה כדי לקבוע חלוקת נקודות עם שער הליגה הראשון שלו מאז נובמבר 2016.

תקציר ניצחונה של ריאל סוסיאדד

one

אתלטיק בילבאו - דפורטיבו לה קורוניה 3:2
לבילבאו: ראול גרסיה (47), מרקל סוסאטה (72). ללה קורוניה: אדריאן (6 ו-14), בורחה ולה (53).

תקציר ניצחונה של לגאנס

one

משחקים נוספים

לאס פלמאס - ריאל סוסיאדד 1:0
לריאל סוסיאדד: מיקל אויארסבאל (21)

לגאנס - סלטה ויגו 0:1
ללגאנס: מיגל אנחל גררו (63)

אתלטיק בילבאו - לה קורוניה (שבת, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully