וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון חמישי ברציפות לריאל בטיס, 0:1 בחוץ על ג'ירונה

האנדלוסים עשו עוד צעד לעבר העפלה לליגה האירופית בזכות שער של לורן (36), הפתעת העונה ממשיכה לשקוע. בצרפת: אנז'ה וניס נפרדו ב-1:1, בגרמניה: תיקו מאופס בין וולפסבורג לאוגסבורג

one

המחזור ה-32 בליגה הספרית נפתח הערב (שישי) עם ניצחון חוץ חשוב של ריאל בטיס, 0:1 על ג'ירונה. האנדלוסים עשו צעד משמעותי לעבר השגת כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה בזכות שער בודד של לורן מורון (36) מבישול נפלא של חואקין הוותיק, ופתחו יתרון של חמש נקודות מהמקום החמישי לשישי. הקבוצה של פאבלו מאצ'ין, שהייתה במשך מרבית העונה נהדרת ונחשבה להפתעת הליגה, מאבדת גובה לאחרונה: ג'ירונה צברה רק נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים ואם ויאריאל תנצח, היא פתח פער של שש נקודות ממנה, כך שהחלום האירופי של הקטלאנים מתרחק.

* בצרפת: ניס פספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי אחרי שספגה שער שוויון דרמטי ונפרדה רק ב-1:1 מאנז'ה בחוץ, בפתיחת המחזור ה-33. אלסאן פלאה (67) כבש את שערו התשיעי בשנת 2018 (רק לאנטואן גריזמן - 13 יש יותר מבין הצרפתים בחמש הליגות הבכירות), אבל אנג'לו פולז'יני השווה עבור המארחת שש דקות לסיום.

* גם בגרמניה נערך הערב משחק, שפתח את המחזור ה-30. וולפסבורג ואוגסבורג נפרדו ב-0:0 עם מורחק לכל צד (יאן מוראבק לאוגסבורג, פליקס אודקהי לוולפסבורג). הזאבים רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום ויוכלו להתקרב אליו אף יותר בהמשך המחזור.

שחקני בטיס חוגגים. GettyImages
השתקעו במקום החמישי. שחקני בטיס חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully