וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי בהתבטאות נדירה: "ניימאר היה חייב לעזוב את ברצלונה"

סוכן העל הישראלי שתיווך בהעברתו של הברזילאי לפ.ס.ז', חרג ממנהגו והתראיין: "מסי, רונאלדו וניימאר הם הסופרסטארים של הכדורגל העולמי ולא יכולים לשחק ביחד". ומה עם לבנדובסקי?

אימג'בנק GettyImages

פיני זהבי נחשב כבר שנים לאחד מסוכני הכדורגל המשפיעים והמצליחים ביותר בעולם. עם זאת, בניגוד לסוכני על אחרים כמו מינו ראיולה ודימיטרי סליוק, הישראלי שהיה מעורב בעסקאות ענק - החל בהעברת ישראלים כמו איל ברקוביץ' ורוני רוזנטל, וגם אברהם גרנט לצ'לסי, ועד העברות של כוכבי ענק מהשורה הראשונה - לא מרבה לדבר בתקשורת. היום (חמישי) הוא העניק ראיון נדיר לעיתון פולני, ודיבר על עתידם של שניים מלקוחותיו: ניימאר ורוברט לבנדובסקי.

"העברתו של לבנדובסקי מסובכת, זה מבצע עדין", סיפר זהבי, "אף אחד לא יכול להגיד 'רוברט יהיה במקום כזה או אחר או יעזוב'. שמועות על סיכומי תנאים וסכומים הן רק ספוקלציות. שום דבר לא נקבע עדיין. אנחנו משאירים את כל הדלתות הפתוחות ולא מתכוונים בשום פנים לפגוע בבווארים, אצלם יש לו חוזה עד שנת 2021".

בדומה לחלוץ באיירן מינכן, גם ניימאר שמע שמועות רבות על הצטרפות אפשרית שלו לריאל מדריד. זהבי, שתיווך בעסקת השיא ששלחה את הברזילאי לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, ניסה להסביר את המהלך. "ניימאר עשה מה שעשה מסיבה חשובה", הבהיר זהבי המכונה 'מיסטר פיקס', "יש שלושה סופרסטארים בכדורגל העולמי: מסי, רונאלדו והוא. הם לא יכולים לשחק באותו מועדון".

עוד בנושא

המציאות עולה על כל דמיון: מיכאל יוכין על הדרמה המדהימה בין ריאל ליובנטוס
דיווח: גווארדיולה יקבל תקציב של 700 מיליון יורו לשחקני רכש
דיווח: מסי ופיקה רבו עם ואלוורדה, שאיבד את חדר ההלבשה

פיני זהבי מבקר את אבי כהן. קובי אליהו
בדרך לעסקה הבאה. פיני זהבי/קובי אליהו

"בקאמפ נואו הוא עדיין היה מספר 2 מאחורי ליאו", המשיך הסוכן, "בבעיטות חופשיות, בפנדלים, בהכל. הוא הגיע לספרד כשחקן צעיר. הוא התבגר, התקדם ועכשיו הוא גבוה. הוא בן 26 ויש באמתחתו כבר שמונה או תשע עונות ברמה הגבוהה. הוא צריך עצמאות. לפ.ס.ז' יש שאיפות גדולות. לפני שניימאר הגיע, אף אחד לא רצה לצפות בליגה הצרפתית חוץ מהצרפתים עצמם, ניימאר שינה את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully