וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גווארדיולה יקבל תקציב של 700 מיליון יורו לשחקני רכש

באנגליה טוענים שמאמן מנצ'סטר סיטי יקבל תקציב עתק במטרה להחתים חלוץ, קשר אחורי ובלם שיסייעו לקבוצה לזכות בליגת האלופות. בין המועמדים: ג'ורג'יניו, יוליאן וייגל, תומא למאר ופרד

עריכת וידאו: מתן חדד

פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי חוו שוב אכזבה בליגת האלופות כשהודחו ברבע הגמר על ידי ליברפול עם הפסד כפול בשני המשחקים, זאת למרות סגל מבטיח ונוצץ ועונה נהדרת בליגה. אולם, ראשי המועדון ממש לא מתייאשים מהמאמן והמטרה הגדולה ועל פי דיווח ב"טלגרף" הבריטי המאמן יקבל תקציב של 700 מיליון יורו בקיץ לרכישה של שלושה שחקני רכש לפחות כשעל הפרק: קשר אחורי, בלם ושחקן התקפי מגוון.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
יחתים כמה שחקני רכש. גווארדיולה/רויטרס

כזכור, סיטי נכשלה בינואר בניסיונותיה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס או ריאד מחרז ולפי הדיווח המועמד המוביל שלה בקיץ יהיה תומא למאר חלוצה של מונאקו עליו היא מוכנה לשלם 90 מיליון ליש"ט, אחרי שרכשה בקיץ הקודם מהקבוצה את בנג'מין מנדי וברנרדו סילבה. גם פרד כוכבה של שחטאר דונייצק חזק בתכניות.

בעמדות הקישור המועמדים הבולטים הם יוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד, ג'ורג'יניו מנאפולי וז'אן מישל סרי מניס, כאשר בקבוצה יבדקו את האפשרות להחתים גם את בלם טוטנהאם ונבחרת בלגיה טובי אלדרווילד, אך ספק אם התרנגולים יסכימו לשחרר אותו. כזכור, ביום שישי שעבר גווארדיולה התראיין ושלח מסר להנהלה כשאמר ש"זה בלתי אפשרי לזכות בתארים החשובים ללא השקעה רצינית". אגב, ב"דיילי סטאר" מדווחים גם שפפ יאריך בקרוב את חוזהו שיסתיים בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully