וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת הדירקטוריון: שמואל פרנקל הציע ללכת לקראת מכבי תל אביב

11.4.2018 / 16:35

יושב ראש מנהלת הליגה הציע בישיבה לבצע צעדים בוני אמון שיטיבו עם הצהובים, אך חלק מחברי הדירקטוריון התנגד לכך וחלק אחר הגיב באדישות. נמשכים חילוקי הדעות בעניין ה"חוק הרוסי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ישיבת דירקטוריון של מנהלת ליגת העל בכדורסל הסתיימה היום (רביעי) ללא החלטות מהותיות. הישיבה נערכה על רקע ההודעה של מכבי תל אביב לפיה תעמיד שתי קבוצות נפרדות בעונה הבאה לליגה וליורוליג. בעלי הצהובים דייויד פדרמן אף הגיע לישיבת המנהלת ונשא דברים בפני חברי הדירקטוריון. עם זאת החברים הגיבו באדישות לדבריו והמשיכו בסדר היום שעסק ברובו בנושאים מנהלתיים. פדרמן התלונן בדבריו בעיקר על "החוק הרוסי", חלק מבעלי הקבוצות תמכו בדבריו בנושא אך לא נערכה הצבעה.

עוד בנושא
גלן רייס ג'וניור הציג בהתרסה את גביע ה-MVP מגמר הגביע ועזב את ישראל
מכבי תל אביב שוקלת להצטרף לליגה האדריאטית: "סיכוי לא גבוה שיקרה"
צביקה שרף: "שמוליק צריך להיות חזק. אלו הם חיים של מאמן כדורסל"

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכינוס. מתן, מערכת וואלה! NEWS
ג'ף רוזן בישיבת המנהלת/מערכת וואלה! NEWS, מתן

נודע כי במהלך הישיבה יושב ראש הדירקטוריון שמואל פרנקל הציע ללכת לקראת מכבי תל אביב ולבצע צעדים בוני אמון לקראת הצהובים. עם זאת, חלק מהנוכחים לא ראו בעין יפה את הדברים של פרנקל. במקביל, מונו חברים מטעם המנהלת שידונו עם נציגי האיגוד במספר העולות והיורדות מליגת העל בעונה הבאה. בסיכומו של דבר, נראה שהמאבק של מכבי תל אביב למען שיפור מעמדה בכדורסל הישראלי ימשיך להתנהל במוסדות המנהלת וגם באפיקים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בעלי מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם דייויד פדרמן. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
תלונות על "החוק הרוסי". דייויד פדרמן ושמעון מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

מהלך הישיבה:

16:05: הישיבה ננעלה ללא החלטות מהותיות. בנוגע ל"חוק הרוסי" יש מחלוקות מהותיות בין חברי המנהלת. כעת נראה כי תתקיים ישיבה בנושא עם נציגי איגוד השחקנים. לאחר מכן יערוך דירקטוריון המנהלת ישבה נוספת בנושא. כך שנראה שלא יתקבלו החלטות סופיות בנושא "החוק הרוסי" בתקופה הקרובה.

15:40: נציגי הקבוצות לא ניהלו דיון על דברי פדרמן ובחרו להמשיך בדיון באדישות. לא נתקבלו כל החלטות משמעותיות בעניין ההודעה של מכבי תל אביב.

14:55: המנהלת תבחר נציגים לועדה שתשב מול איגוד הכדורסל על מספר העולות והיורדות ומספר הקבוצות בליגה

14:42: דיוויד פדרמן התחיל לדבר בישיבה ולספר את עמדת מכבי על הנעשה בליגה כשהגיעו לנושא הישיבה וזאת למרות שרמי כהן יו"ר הפועל תל אביב דרש לעשות דיון פורמלי האם בכלל לתת לאנשי מכבי להעלות את הנושא שלא על סדר היום ונדחה

שמואל פרנקל יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל. קובי אליהו
הציע ללכת לכיוון מכבי תל אביב/קובי אליהו

14:30: החלק הראשון של הישיבה נוגע לחלקים פורמליים, מעבר על נושאים טכניים לאישור ופירוט הפעולות האחרונות של המנהלת ולאחריו ידון הדירקטוריון בנושא ההכנסות מגביע המדינה והיחסים עם איגוד הכדורסל

14:06: דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, הגיע והצטרף לחדר הישיבות.

14:05: מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל הגיע לישיבת מנהלת הליגה לראשונה מזה תשעה חודשים.

13:45 הנוכחים בישיבה בתחילתה: יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי, יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס, בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן והדירקטור במנהלת מיקי ספרן, יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו, יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי, בעלי גלבוע/גליל חיים אוחיון, מנכ"ל מנהלת הליגה עדלי מרכוס, יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, הדירקטורים החיצוניים משה ויינקרנץ, דני בירן ואסי בירטפלד נציג איגוד הכדורסל עודד נחמן, רכז הליגות באיגוד הכדורסל נפתלי גושן. דיוויד פדרמן ונציגים נוספים צפויים להצטרף בהמשך

13:40 החברים ממתינים לדייויד פדרמן שעדיין לא הגיע. מי שנוכח הוא בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן שנחת השבוע בישראל.

13:30: חברי הדירקטוריון מתחילים להיתכנס לקראת פתיחת הישיבה.

ישיבת מנהלת ליגת העל בכדורסל. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
ישיבת המנהלת/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully