וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "שמוליק צריך להיות חזק. אלו הם חיים של מאמן כדורסל"

10.4.2018 / 17:42

המאמן הוותיק, שמונה למאמן מכבי ראשון לציון במקום שמוליק ברנר, דיבר על המהלכים שהובילו לשובו לעיר היין: "גם לי זה קרה לכל הכיוונים. באתי מאהבת כדורסל". ברנר: "לא ראיתי את זה בא". על המינוי של שרף פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

חילופי מאמנים במכבי ראשון לציון. אחרי ההפסד אמש (שני) 82:79 להפועל תל אביב, שהותיר את הקבוצה במקום השמיני בטבלה, שמוליק ברנר פוטר וצביקה שרף מונה במקומו. המאמן הוותיק קיבל פנייה אתמול, נפגש היום עם ראשי המועדון וסיכם עד סוף העונה הבאה.

זמן קצר לאחר מכן שרף כבר העביר אימון בכורה בקבוצה. שרף אמר לתקשורת: "לפני שעה וחצי התמניתי למאמן מכבי ראשון לציון וכבר ביום חמישי יש לנו משחק מול קבוצה טובה. אני מבין מה עובר כעת על שמוליק ברנר. הוא חבר שלי והיה עוזר שלי. אלה הם חיי מאמן כדורסל. עברתי את זה לכל הכיוונים בימי חיי. גם פוטרתי, התפטרתי ומוניתי. אמרתי לו שצריך להיות חזק ואלו הם חיים של מאמן כדורסל. באתי מאהבת כדורסל. לא היה חסר לי שום דבר בחוץ.

שרף המשיך ואמר: "הסיבוב השלישי הזה הוא כמעט כל יומיים משחק. אין זמן להתאמן. יש לי הרבה פעולות לעשות. נעשה את מה שצריך לבצע. המטרה היא לנסות להגיע לפלייאוף ולהימנע מירידה. בשביל פיינל פור צריך להעפיל לפלייאוף. צריך לנצח משחקים. אני רוצה ללמוד את הקבוצה. ברגע שאפשר יהיה לתת לצעירים לשחק, אני אתן. באתי כמאמן לתת את הידע שלי ואת האהבה למקצוע. אני אוהב לאמן ורוצה לאמן. זה מה שאני הכי אוהב".

צביקה שרף, מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"לא היה חסר לי כלום". שרף באימון הבכורה/ברני ארדוב

היו"ר יצחק פרי הוסיף: "כפי שאתם יודעים אני החלפתי פעם או פעמיים מאמנים. וזה כאב כי שמוליק גדל כאן. שמוליק הוא חבר, אמנם צעיר אך הוא חבר. יחד עם זאת אתמול הקבוצה המשיכה בקו של משחקים שהיה לה ביד והיה חסר פיפס בשביל לנצח. היום קבענו סשן עם צביקה ואחרי שהחלטנו שצביקה יכול לקחת את הקבוצה שוחחנו עם שמוליק ועד כמה שאפשר נפרדנו ברוח טובה. אני מקווה שהצעד הזה ייקח את הקבוצה קדימה".

המאמן המפוטר שמוליק ברנר נשמע מאוכזב: "הייתה לי תחושה שנוכל לתת קפיצה קדימה. לא הרגשתי שזה עומד לבוא. הרגשתי שאנחנו עושים צעדים גדולים קדימה בלי מרק טולפסון שהוא חצי קבוצה. קיוויתי שנוכל לעשות קפיצת מדרגה ולהיראות יותר טוב. לא ראיתי את זה בא. זה מאכזב וזה חלק מהעסק. זו ההחלטה ואני מקבל אותה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צביקה שרף, מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עידן חדש בעיר היין. שרף/ברני ארדוב
מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר. ברני ארדוב
סיים את דרכו. שמוליק ברנר/ברני ארדוב

שרף (66) אימן לאחרונה את מכבי אשדוד עד סוף עונת 2015/16. את ראשון לציון אימן גם ב-1989 וב-2013-2014. ברזומה של המאמן הוותיק יש 10 אליפויות, שישה גביעים ושלל תארים אירופיים. בין היתר זכייה בגביע אירופה למחזיקות עם אריס סלוניקי וזכייה בגביע הרוסי עם סנט פטרסבורג. בעבר הוא הגיע שלוש פעמים לגמר היורוליג עם מכבי תל אביב, אך הפסיד בכל שלושת המקרים.

ברנר, שהיה העוזר של אריק שיבק במכבי ראשון לציון, מונה למחליפו בפברואר 2017 אחרי שהאחרון פוטר מתפקידו. שיבק עצמו הגיע למועדון מעיר היין באפריל 2016 אחרי שנקרא לדגל בעקבות פיטוריו של שרון דרוקר.

מכבי ראשון לציון הודיעה: "הפסקת עבודתו של שמוליק כואבת במיוחד עבורנו, אך לאור התוצאות של הקבוצה הנה כורח המציאות. אנו מודים לשמוליק על חמש עונות נפלאות הכוללת גם זכיה באליפות המדינה בהן נחשפנו לאישיותו יוצאת הדופן שלו ושל משפחתו ומאחלים לו מעומק הלב הצלחה רבה בהמשך דרכו. כמו כן נבקש להודיע על מינויו של אחד המאמנים הבכירים והמוערכים בישראל- צביקה שרף למאמן הקבוצה עד לתום עונת המשחקים 2018/19, בתקווה ואמונה לצאת לדרך חדשה מחוזקים יותר ולממש את הפוטנציאל הטמון בשחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully