וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה המומה: "הערב הכי עצוב של אינייסטה", "ליאו מסי היה רוח רפאים"

עיתוני ברצלונה סוערים אחרי ההדחה המדהימה מול רומא, אינייסטה מודה שזה אולי היה משחקו האחרון בצ'מפיונס, הנתונים מוכיחים: ליאו מסי שוב נעלם ברגעי ההכרעה. וגם: ואלוורדה ספג ביקורת ("מתנצל"), האקסים של מדריד עוקצים, בליברפול שולחים ד"ש לקוטיניו

עריכת וידאו: מתן חדד

"כישלון, ללא תירוץ", כך קראה הבוקר (רביעי) הכותרת ב"ספורט" הקטלאני, אחרי התבוסה הכואבת של ברצלונה אתמול ברומא, 3:0. מוליכת הליגה הספרדית והאלופה שבדרך שוב סיימה את דרכה בליגת האלופות כבר ברבע הגמר, על אף שהגיעה למשחק באולימפיקו עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון.

"ארנסטו ואלוורדה וחניכיו נכנעו לרומא, שהעלימה את הצבע מברצלונה באחד הערבים הכואבים בתולדותיה", נכתב ב"ספורט". "הנפילה ברומא", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו", שם צוין כי "ברצלונה חסרת אונים חטפה נוקאאוט... שנה שלישית ברציפות שהקאמפ נואו לא יראה את חצי הגמר". בטור הדעה של פרנסק אגילר נכתב כי "יותר משהיה זה נס של רומא, זה היה מגוחך מצד ברצלונה".

עוד בנושא

רומא הביסה את ברצלונה 0:3 והדיחה אותה ברבע גמר ליגת האלופות
רומא בטירוף: הנשיא קפץ למזרקה, איטליה מצדיעה, בארסה נעקצת
הטעויות של ואלוורדה: כך מאמן ברצלונה הוביל את קבוצתו לתבוסה משפילה

אנדרס אינייסטה, ברצלונה. רויטרס
פרידה עצובה. אינייסטה/רויטרס

בברצלונה יודעים כי ייתכן שזה היה משחקו האחרון של אנדרס אינייסטה במדי המועדון בליגת האלופות. אינייסטה בן ה-33, שכנראה יעבור לסין בקיץ, הוחלף לקראת הסיום וראה מהספסל את קבוצתו סופגת את השער השלישי. "הערב הכי עצוב של קפטן אינייסטה", קראה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו", על הכוכב הגדול של הקבוצה, שזכה עמה בארבע אליפויות אירופה, וכעת נפרד בכאב, ככל הנראה.

אינייסטה הודה ש"זה הפסד כואב", וש"לא ציפינו שזה ייגמר ככה". הוא ציין שליגת האלופות היא מפעל קשה, וש"לא התאמנו את עצמנו, ומאכזב לעוף בצורה הזאת". הוא נשאל האם זה משחקו האחרון במדי בארסה בצ'מפיונס ליג, וענה: "יכול להיות, ובגלל זה זה קשה מאוד עבורי, אבל זה קשה עבור כולם. רומא ידעה טוב מאוד היכן לתקוף אותנו. זה כואב, כי היו לנו תקוות גדולות, וזה חמק. זה מאכזב בגלל העונה הטובה שהייתה לנו".

שערי העיתונים אחרי ה"רומאנטדה"

מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר אחרי המשחק וההדחה הכואבת: "לא היו לנו תשובות, הכול הלך לכיוון שלהם. היה לנו קשה לשחק, הם לחצו אותנו מצוין. היו לנו הרבה קשיים מול האגרסיביות שלהם. העונות הן ארוכות ולזכות בטורניר זה מורכב מאוד. אני יודע שהאכזבה של האוהדים שלנו עצומה כרגע וגם שלנו כי רצינו לעלות לחצי הגמר, אבל זה הכדורגל. לפעמים צריך לסבול. אנשים לקחו את זה ללב, אבל אנחנו צריכים להתגבר על האכזבה כי יש לנו עדיין שתי מסגרות שאנחנו רוצים לזכות בתארים שם. אנחנו מתנצלים עבור כל מי שמועדון ברצלונה חשוב לו. אני מקווה שזה לא יפגע בנו בליגה ובגביע, אבל ברור שיהיו השפעות מנטאליות. יש לנו מטרות חשובות לפנינו. זה היה יום רע עבורנו, לא היו לנו מצבים לכיבוש שערים חוץ מאשר בסוף. הם עם ההתלהבות שלהם הצליחו לכבוש את השלישי".

נשיא ברצלונה ג'וזפ בורתומאו: "הם שיחקו טוב יותר. אני מבין לליבם של האוהדים ואנשי המועדון. אנחנו מברכים את רומא וחוזרים על מנת לנתח את מה שקרה. האם אנחנו חשים בושה? הפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב יותר. הם ניצחו אותנו על הדשא ומעבר לזה אין מה להוסיף עכשיו. ברור שההדחה הזאת משפיעה גם על הליגה. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו מהר לקראת המשחק הקרוב נגד ולנסיה. אני משוכנע שהשחקנים יתאוששו. למרות שהיום חטפנו מכה קשה. נכון שמאוד רצינו להגיע לחצי הגמר אך לא היינו ראויים לכך".

עוד באותו נושא

לצאת מהתרדמת: ארנסטו ואלוורדה הוא לא המאמן הנכון לברצלונה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
איפה הוא היה? מסי/GettyImages

כמובן, במדריד לא בוכים על ההדחה של ברצלונה, ומנצלים את המעידה כדי לעקוץ. ב"אס" מזכירים כי "מסי נעלם בשלבי ההכרעה של הצ'מפיונס", אחרי הדחה שלישית ברציפות ברבע הגמר (אתלטיקו, יובנטוס, רומא). ב-11 משחקי רבע הגמר האחרונים שבהם שיחק, ליאו מסי לא כבש. הפעם האחרונה הייתה ב-2013, מול פ.ס.ז'. למעשה, הפעם האחרונה שבה מסי כבש בשלב הנוקאאוט מעל שלב רבע הגמר הייתה ב-2015 בחצי הגמר מול באיירן מינכן. "הוא נראה כמו רוח רפאים", נכתב ב"קוריירו דלו ספורט" על ההופעה של הארגנטינאי.

איפה אתה ליאו?

ארבלו ארבלואה, שחקן העבר של ריאל מדריד, העלה 11 פעמיים אימוג'י נדהם, ורק אחרי שקיבל עשרות אלפי תגובות, הוא מחק את הציוץ. גוטי, עוד שחקן עבר, החמיא ל"מאמן הנהדר של רומא על תוכנית נהדרת, בראבו", ושלח לו מחיאות כפיים.

הציוץ שמחק ארבלואה. אתר רשמי
הציוץ שמחק ארבלואה/אתר רשמי

גוטי חוגג עם רומא

בנוסף, בליברפול ניצלו את ההזדמנות לעקוץ את קוטיניו, שעזב את מרסיסייד לברצלונה, וראה את האקסית עולה לחצי הגמר בעוד חבריו נוחלים מפח נפש.

"יש שחקן אחד של ברצלונה שעוד יוכל להיות אלוף אירופה"

המספרים

* לפני המשחק, הייתם מקבלים פי 28 על כל שקל שהייתם שמים על כך שרומא תדיח את ברצלונה.

* אם הייתם מהמרים שברצלונה תעלה לחצי הגמר לפני שריקת הפתיחה, הייתם מקבלים שקל אחד על כל 150 שהייתם משקיעים.

* זו הייתה הפעם הראשונה שברצלונה סופגת שני שערים לפחות במשחק אחד בליגת האלופות מאז אפריל 2017, אז זה קרה מול יובנטוס, גם באיטליה.

* ברצלונה הצליחה לעלות שלב בכל אחת מ-14 הפעמים הקודמות בהן הגיעה עם יתרון שלושה שערים לפחות ממשחק הבית הראשון באירופה.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה מול רומא. AP
ובקרע, רומא חוגגת. סוארס/AP
מנולאס מעכל את מה שקרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully