וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא בטירוף: הנשיא קפץ למזרקה, השחקנים עוקצים את ברצלונה, איטליה מצדיעה

קפטן רומא עקץ את בארסה אחרי ה-0:3 והעלייה לחצי הגמר עם 4:4 בסיכום: לא מה שהייתה". הקבוצות האיטלקיות מברכות ומפרגנות, צפו בחגיגות הסוערות בחדר ההלבשה עם טוטי וברחובות הבירה, וגם: כמה הייתם מרוויחים אם הייתם מהמרים על עלייה רומאית?

עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא רומא השליך את עצמו למזרקה

איזה ערב מטורף באולימפיקו ברומא. הג'אלורוסי עלו בפעם הראשונה בתולדותיהם לחצי גמר ליגת האלופות עם אחד המהפכים המדהימים שנראו בתולדות המפעל כשהביסו 0:3 את ברצלונה, אחרי הפסד 4:1 בקאמפ נואו לפני שישה ימים, ועלו לארבע הגדולות של המפעל. אדין דז'קו כבש את השער הראשון בדקה השישית, דניאלה דה רוסי הכפיל בדקה ה-58 עם פנדל מוצלח וקוסטאס מנולאס (82) השלים והפך לגיבור הגדול של המועדון שלו שרשם ערב חסר תקדים מבחינתו.

עוד בנושא:
רומא עשתה את הבלתי ייאמן והדיחה את ברצלונה
ליברפול ניצחה 1:2 במנצ'סטר ושלחה את סיטי הביתה

שחקני רומא חוגגים, דניאלה דה רוסי, אלסנדרו פלורנצי. רויטרס
פלורנצי ודה רוסי בטירוף/רויטרס

המספרים

* לפני המשחק, הייתם מקבלים פי 28 על כל שקל שהייתם שמים על כך שרומא תדיח את ברצלונה.

* אם הייתם מהמרים שברצלונה תעלה לחצי הגמר לפני שריקת הפתיחה, הייתם מקבלים שקל אחד על כל 150 שהייתם משקיעים.

* רומא הפכה לקבוצה השלישית שחוזרת מפיגור של שלושה שערים ומעלה בגומלין של ליגת האלופות בשיטת נוקאאוט. קדמו לה דפורטיבו לה קורוניה מול מילאן ב-2003/4 וכמובן שברצלונה עצמה מול פריס סן ז'רמן בעונה שעברה.

* דניאלה דה רוסי הוא השחקן הראשון שכובש ומבשל באותו משחק מול ברצלונה בליגת האלופות מאז תומאס מולר באפריל 2013, אז הגרמני כבש צמד ובישל אחד.

* זו הייתה הפעם הראשונה שברצלונה סופגת שני שערים לפחות במשחק אחד בליגת האלופות מאז אפריל 2017, אז זה קרה מול יובנטוס, גם באיטליה.

* אדין דז'קו אוהב לשחק נגד ברצלונה. זה היה השער השלישי שלו בליגת האלופות מול האימפריה הקטלאנית, יותר מאשר כבש באלופות נגד כל יריבה אחרת.

* ברצלונה הצליחה לעלות שלב בכל אחת מ-14 הפעמים הקודמות בהן הגיעה עם יתרון שלושה שערים לפחות ממשחק הבית הראשון באירופה.

* הפעם האחרונה שרומא עלתה לחצי גמר האלופות הייתה כשזה עוד היה בגביע האלופות ב-1983/4, אז היא הגיעה עד הגמר והפסידה לליברפול 4:2 בדו קרב פנדלים.

קוסטאס מנולאס שחקן רומא. רויטרס
הגיבור הגדול של רומא. מנולאס/רויטרס

קוסטאס מנולאס, הגיבור הגדול של רומא, אמר: "לא מעניין אותי אם נכנסתי להיסטוריה. אותי מעניינת רומא כקבוצה. מה שחשוב הוא שהדחנו את הקבוצה הכי טובה בעולם ברצלונה בדרך לחצי גמר ליגת האלופות. גם כשהפסדנו במשחק הראשון 1:4 והשופטים קיפחו אותנו, המשכנו להאמין. ידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה וראיתם את ההשקעה של הקבוצה. אנחנו צריכים שהאוהדים האלו ימשיכו לדחוף אותנו. איתם נוכל להפוך לקבוצה הכי טובה באיטליה"

דניאלה דה רוסי: "זה פשוט מדהים בשבילנו. לקחנו צעד אחד קדימה כמועדון, אבל חשוב שלא נחשוב כאילו זה שאנחנו בחצי הגמר אומר שכבר השגנו את המטרות שלנו. אני לא מאמין שהשגנו את המטרה שלנו. ידענו שיהיה משחק קשה ומשימה קשה, אבל האמנו. המשחק הראשון הראה שלברצלונה יש איכות גבוהה מאוד, אבל לא כמו שהייתה לה לפני כמה שנים. כבשנו שם שני שערים עצמיים, עשינו טעויות וידענו שההבדלים בין הקבוצות הם לא 1:4. הייתה דרך ארוכה משם ועד ל-0:3, כל הקרדיט למאמן כי הוא המציא את המערך החדש שלנו לפני יומיים, הכניס את זה לתוך הראשים שלנו וזה עבד פלאים. אני כמעט בן 34 ורוצה לשמור על האיזון שלי.

"אני מבין שהשער העצמי שלי בשבוע שעבר גרם לאנשים לדבר, אבל אני מעדיף לשחק עם תעוזה ולזרוק את עצמי על כל כדור גם אם זה אומר שאכבוש שער עצמי חסר מזל במקום לשחק זהיר. אני חייב להילחם ולתת הכול בשביל השחקנים האלה. זה אחד הימים המאושרים שלי בקריירה ברומא. התרגשתי מאוד לראות את האוהדים לפני המשחק ואמרתי לחברים שלי לקבוצה: אם הם מאמינים, אסור שאנחנו לא נאמין. במקרה הכי גרוע לא היינו עולים וזה המקרה הכי גרוע. במקרה הכי טוב. ובכן...".

אתר רשמי

צפו בחגיגות של אוהדי רומא

יובנטוס מפרגנת ומברכת את רומא

גם מילאן שולחת ברכה

גם אינטר מצדיעה לחברה מסרייה A

השדר משתגע

ככה נראו העיתונאים ברומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully