וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס הפועל חולון אנתוני גודס: "כל מי ששיחק בישראל מבין שרייס לא היחיד שאשם"

בעולם הכדורסל מגיבים לתקרית שהובילה לשחרורו של כוכב הפועל חולון: האקס אנתוני גודס יוצא להגנתו ורומז לאחריות גם של פניני, רייס האב מגונן עליו, וגם: מיטב הממים והציוצים והתגובות בארה"ב

ברני ארדוב

בווידאו: התקריות של גלן רייס בליגה בפיליפינים

התקרית שהובילה לשחרור של גלן רייס אמש (שני) מהפועל חולון מעוררת עניין גם מחוץ לישראל. בארצות הברית דיווחו על כך בכמה כלי תקשורת מרכזיים. ברשת CBS כתבו ש"רייס עשה זאת שוב" כשהם מציינים את גליון עבירות המשמעת הארוך של הפורוורד לאורך השנים, בעוד שב"יאהו" נטען כי "אחרי התקרית האחרונה בשרשרת התקריות של רייס, ספק אם תהיה קבוצה שתרצה להחתימו".

בין היתר התייחסו לתקרית גם שחקנים ששיחקו בעבר בישראל. אחד מהם הוא אנתוני גודס, ששיחק בהפועל חולון, הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה במשך מספר שנים בעשור הנוכחי. גודס כתב לאחר הפרסום על שחרורו של רייס: "אני מחכה לשמוע את הסיפור המלא. כולם קופצים ומאשימים את גלן, אבל כל מי ששיחק בישראל בעבר מבין למה יכול להיות שהוא לא האשם היחיד ושיש עוד צד לסיפור הזה", כשהוא רומז לכך שגם לגיא פניני - לו רקורד עשיר של תקריות גם כן - יש חלק בהתלהטות היצרים בחדר ההלבשה.

עוד בנושא

גלבוע/גליל הדהימה את הפועל חולון עם ניצחון 89:94 בחוץ
רייס ג'וניור היכה את פניני ושוחרר מחולון: "היה לו רצח בעיניים"
איומים בנס ציונה, מכות לפיזיותרפיסט: החודש שגרם לרייס להתפוצץ

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
אז מי באמת אשם? רייס עם פניני בימים אחרים/קובי אליהו

גודס הוסיף ש"יכול להיות שהמנייה של רייס תצנח קצת בעקבות המקרה הזה, אבל באירופה הכל נסלח. מישהי תיקח את הסיכון ותחתים אותו. האיש סקורר וסקוררים גורמים לעולם לנוע. כל מי שאומר שאף קבוצה לא תיקח אותו, כנראה טועה. באוגוסט הוא כבר יהיה בקבוצה חדשה".

גם גלן רייס האב הגיב לתקרית בחשבון הטוויטר שלו והתווכח עם גולשים ישראלים. "מי שאומר שהבן שלי קפץ על פניני כמו חיה או ש'היה לו רצח בעיניים' מדבר מתוך בורות", כתב. "כשמישהו טוען דבר כזה, לא אעמוד מנגד. התקרית הזו מאוד מצערת ואני מרגיש רע עבור גם עבור בני וגם עבור השחקן השני".

גולשים קראו לרייס סיניור "לטפל" בבנו הסורר, והוא השיב: "עצוב שמפקפקים באבהות שלי".

סרטון מהתקרית עדיין אין, אבל אנחנו מנחשים שככה פחות או יותר זה נראה

מיטב הציוצים והממים על התקרית המדוברת

מם הפועל חולון. צילום מסך
מם הפועל חולון/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully