וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור היכה את גיא פניני ושוחרר מהפועל חולון: "היה לו רצח בעיניים"

9.4.2018 / 23:31

הכוכב של מחזיקת הגביע שלח אגרוף לעבר הפורוורד בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לגלבוע/גליל, שבמהלכו אמר לו: "אחכה לך בחדר ההלבשה". שחקן בקבוצה: "היה נגמר הרבה יותר גרוע אם הם היו לבד". פניני דימם ונזקק לתפרים

one

דרמה בהפועל חולון: הקבוצה הודיעה הערב (שני) על שחרורו של גלן רייס ג'וניור באופן מיידי. זאת אחרי שהשחקן היכה את גיא פניני בחדר ההלבשה לאחר ההפסד לגלבוע/גליל. רייס ג'וניור נחשב לשחקן המוביל העונה בקבוצה שמוליכה את הטבלה, אבל להנהלת חולון לא נותרה ברירה אלא לשחררו אחרי ההתפרצות האלימה שלו. מיד בסיום התקרית נטש רייס את האולם בזעם, וניתק קשר עם אנשי חולון.

עוד בנושא:
הפועל חולון הפסידה, הפועל תל אביב חזרה לנצח, עוד הפסד לנהריה

אחד משחקני הפועל חולון אמר לוואלה! ספורט: "גלן קפץ עליו כמו חיה וחבט לו בפנים. גיא לא חשב שזה ימשיך באמת בחדר ההלבשה. אם שניהם שם לבד זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, היה לו רצח בעיניים". פניני נזקק למספר רב של תפרים. הפורוורד הישראלי עובר צילום כדי לבדוק האם הוא סובל משבר בפניו. בנוסף, מקורביו של רייס טוענים כי במהלך העימות של השניים בחדר ההלבשה, רייס חבט בפניו של פניני פעם אחת.

שני השחקנים התעמתו קודם לכן במהלך המשחק, וזאת כאשר פניני כעס על רייס ג'וניור שלא מסר לו את הכדור, ובתגובה האמריקאי החל לקללו. השניים לא התרכזו במה שקורה במגרש, ומיד לאחר מכן ביצע רייס ג'וניור עבירה בלתי ספורטיבית. מאמן הקבוצה דן שמיר החליט להבליג במהלך המשחק ולא להוציא את השניים, למרות שרייס לא היה על המגרש בדקות הסיום. במהלך המשחק אמר גלן רייס לפניני: "אני אחכה לך בחדר ההלבשה, אכה אותך", ואז התחממו הרוחות והוא חבט בו. על פי אחד מהאנשים שראו את קפטן חולוניה יוצא מהאולם, הוא דימם מפניו החבולות.

חולוניה הוציאה הודעה על העניין: "שלום לכולם, בעקבות עבירת משמעת חמורה הוחלט הערב לשחרר באופן מיידי את גלן רייס מהקבוצה. לאחר המשחק הערב היכה רייס בחדר ההלבשה את גיא פניני שנלקח לטיפול רפואי. יותר מכך לא נרחיב בנושא".

מאז שהצטרף לשורות חולון העונה שיחק גלן רייס ג'וניור (1.98מטר, 27) ב-18 משחקי ליגה וקלע 24.3 נקודות למשחק ב-32.4 דקות. משחק השיא שלו בליגה היה בארנה מול הפועל ירושלים בו קלע 43 נקודות. רייס ג'וניור ייזכר בעיקר כמי שהעניק לחולון את גביע המדינה השני בתולדות המועדון עם סל ניצחון דרמטי עם הבאזר מול מכבי תל אביב. כזכור, רייס ג'וניור, בנו של אגדת העבר גלן רייס, הגיע לחולון עם עבר בעייתי מאוד מבחינת התנהגות. ב-25 באוקטובר 2015 הוא נורה מחוץ למסעדה באטלנטה ולאחר מכן גם הורשע בהחזקה של 240.4 גרם של מריחואנה. ב-28 ביולי 2016 רייס נעצר בגין תקיפה.

גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
רייס ג'וניור עם פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully