וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה פתחה בבדיקה רשמית: האם הרוכשים המיועדים של הפועל עכו הפרו את ההסכם?

9.4.2018 / 17:48

במידה והיועצת המשפטית של העירייה תקבע כי הגורמים שניהלו את המועדון העונה הפרו את ההסכם, יתבקש ראש העירייה שמעון לנקרי להכריע האם לבטלו. קבוצת רוכשים חדשה מוכנה להיכנס לתמונה

צילום מסך

בעיריית עכו הנחו את היועצת המשפטית לבחון את ההסכם בין העירייה לבין הרוכשים המיועדים של הפועל עכו. מטרת הבדיקה היא לבדוק האם ההתנהלות של הרוכשים המיועדים מהווה הפרה של ההסכם.

אתמול הקפיאה העירייה את הזרמת הכספים למועדון מתוך כוונה לבדוק את התנהלות הרוכשים וגם לקבל חוות דעת משפטית בנושא. גורמים בעירייה ציינו כי על פניו הרוכשים המיועדים אינם עומדים בהסכם. עם זאת כדי לקבוע זאת באופן רשמי יש צורך להמתין לחוות הדעת של היועצת המשפטית. במידה ויימצא כי ההסכם אכן הופר, ראש העירייה שמעון לנקרי יתבקש להכריע האם לבטל מידית את הסכם הרכישה.

ראוי לציין כי קבוצת אנשי עסקים אחרת מעוניינת לרכוש את הקבוצה באופן מידי אך בעירייה הבהירו כי מכירה לגורם חדש לא עומדת על הפרק כל עוד ההסכם עם קבוצת הרוכשים המיועדים הנוכחית הוא בר תוקף. נודע כי קבוצת אנשי העסקים החדשה שמעוניינת לרכוש את המועדון תהיה מוכנה להיפגש עם בכירי העירייה ולדון ברכישה ברגע שבעירייה יתנו אור ירוק למהלך.

עוד בנושא
הפועל עכו: העירייה הפסיקה את הזרמת הכספים. הקבוצה תתקשה לשלם משכורות
בהפועל עכו מודים בייאוש: "כנראה שגם נס כבר לא יעזור לנו"
אייל סגל התנצל בפני ניר קלינגר: "למדתי עוד שיעור בחיים האלה"

מוחמדו סיסוקו, הפועל עכו. מגד גוזני
הסכם הרכישה יבוטל? שחקני עכו/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully